Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1290 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kolana i uda kierowcy chronione są dzięki poduszce powietrznej umieszczonej poniżej kolumny sterowniczej. Toyota udowodniła, że poduszka zapewnia równie dobrą ochronę kierowcy różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Corolla zdobyła maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Podczas testu zderzenia ze słupem, zamek drzwi przesunął się do drugiej pozycji, co pozbawiło auto 1 z 2 punktów przyznawanych za ten test.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
Potrącenie pieszego | 23 pkt (82%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 88 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ochrona oferowana przez maskę głowie dorosłego została oceniona na "wystarczającą". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |