Przedział pasażerski Aygo pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobra ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Niestety, struktury w desce rozdzielczej, zostały uznane jako prezentujące zagrożenie dla pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach i ochrona tego obszaru ciała została obniżona do miernej. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona głowy, szyi oraz klatki piersiowej manekina tylnego pasażera została oceniona jako bardzo słaba i nie przyznano żadnych punktów dla tego manekina. Ochrona manekina kierowcy w tym samym teście była dobra lub wystarczająca. Zarówno w próbie bocznego zderzenia z barierą, jak i w bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra i Aygo zdobyło maksymalną ilość punktów. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wykazała mierną ochronę kręgosłupa szyjnego. Aygo posiada autonomiczny system hamownia awaryjnego, będący częścią opcjonalnego pakietu. W próbach działania przy niskich prędkościach, kiedy dochodzi do wielu urazów kręgosłupa szyjnego, system wykazała się dobrą skutecznością działania, unikając kolizji lub łagodząc jej skutki przy wszystkich prędkościach testu.
W próbie zderzenia czołowego, bazując na wynikach odczytanych z manekinów, ochrona szyi 10-letniego manekina została oceniona jak słaba, tak samo jak ochrona klatki piersiowej 6-letniego manekina. W próbie bocznego zderzenia z barierą, bazując na odczytach przeciążeń, ochrona klatki piersiowej 10-letniego manekina została oceniona jako bardzo słaba. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Samochody od numeru VIN JTDKGNEC60N317420 moją skorygowane oznaczenia dla górnych pasów mocujących top-tether. Wszystkie typy fotelików dla których Aygo jest zaprojektowane, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Ochrona zapewniona dla głowy potrąconego pieszego była przeważnie wystarczająca lub mierna na powierzchni maski, z bardzo słabymi wynikami odnotowanymi wzdłuż podszybia i na przednich słupkach. Ochrona zapewniona dla miednicy była dobra w niektórych obszarach i mierna w innych, natomiast zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego. Autonomiczny system hamowania awaryjnego działa jedynie dla innych samochodów i nie wykrywa pieszych.
Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa jest standardowym wyposażeniem dla przednich i tylnych miejsc. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest częścią opcjonalnego pakietu. W próbach działania przy prędkościach pozamiejskich, system wykazał się dobrą skutecznością działania, unikając kolizji lub łagodząc jej skutki w większości scenariuszy testu. Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu jest również częścią opcjonalnego pakietu bezpieczeństwa.