Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Jednak czujniki na manekinach wykazały, że klatka piersiowa w trakcie kolizji uderza o elementy wnętrza samochodu, w związku z tym ochronę tego regionu ciała uznano za karalną. Czujniki wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Uznano jednak, że niektóre elementy deski rozdzielczej mogą stanowić ryzyko urazu ciała innego pasażera, zajmującego inne miejsce. Kontrolerzy zauważyli odkształcenie miejsca na nogi mogące zwiększać ryzyko uszkodzeń goleni oraz stóp, ale pedał hamulca jest wypierany do tyłu i zablokowany co zminimalizowało ryzyko. W teście bariery bocznej i poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Testowany pojazd został wyposażony w poduszki powietrzne, które w 2013 roku zostaną włączone w elementy wyposażenia standardowego. Miejsca i zagłówki zapewniły kiepską ochronę dla kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Pojazd otrzymał maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego w testach udarności bocznej oraz wpływu frontalnego. Manekiny zostały usadzone w foteliku zakotwiczonym w mocowaniu ISOFIX, które od lipca 2012 stanie się elementem standardowym wyposażenia. Dostarczona ochrona była dobra, zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała, w przypadku kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja dostarczana kierowcy, o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera jest niewystarczająca i system nie został nagrodzony. Wewnątrz pojazdu znajduje się etykieta w jasny sposób opisująca niebezpieczeństwo, które wypływa z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Jednak frontowa krawędź maski oferowała ochronę, która została oceniona jako biedna i nie uzyskała punktów. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, zapewniona ochrona była słaba lub marginalną, w niewielkim obszarze dobra.
Elektroniczna kontrola stabilności od lipca 2013 stanie się elementem wyposażenia standardowego, obecnie obejmuje kilka wariantów. System spełnił wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów dla kierowcy jest elementem standardowym wyposażenia, system spełnia wymogi Euro NCAP, od lipca 2013 zostanie poszerzony o pas dla pasażera. System przypominający o zapięciu pasów z tyłu oraz ogranicznik prędkości są niedostępne.