Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1255 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia, wszystkie drzwi można było normalnie otworzyć po testach, a poziom uszkodzeń był niski. Przednie poduszki powietrzne zapewniają stabilną ochronę głowy. Nacisk ze strony pasów dla kierowcy powyżej normy, wystarczający dla pasażera. Sztywne elementy wokół kolumny sterowniczej zwiększają ryzyko obrażeń nóg, kolan i miednicy kierowcy. Amortyzujące obicie kolumny sterowniczej, osłania również stacyjkę. Dobra kontrola przesunięcia pedału hamulcowego.
Nawet bez bocznych poduszek powietrznych, ochrona klatki piersiowej kierowcy wystarczająca. Odpowiedni projekt chroni przed uderzeniem w drzwi i centralny panel. Zabezpieczenie brzucha dobre, wystarczające - miednicy.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 8 pkt (50%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 16 pkt (57%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 36 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Połowa krytycznych dla głowy dziecka obszarów spełnia wymagania, pozostałe wypadły bardzo słabo. Ochrona głowy dorosłego powyżej przeciętnej. Równie słaby rezultat krawędzi przedniej i zderzaka. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Tylne pasy są przystosowane do montażu fotelika, zapewniono również odpowiednie instrukcje. Rysunek i tekstowa etykieta w dwóch językach ostrzega o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Zarekomendowane foteliki są dostosowane do pasów bezpieczeństwa i dobrze kontrolują przednie przesunięcie głowy w czasie zderzenia czołowego. Jednak głowa 3-latka nie była w pełni chroniona podczas bocznego. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |