Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Poduszka powietrzna kolanowa kierowcy jest standardem. Jednak poduszka powietrzna w trakcie testów spowodowała przesunięcie kolan manekina, co wskazuje na pewne ryzyko kontuzji. W rezultacie okazało się, że istniej ryzyko uszkodzenia ciała poprzez kontakt z elementami deski rozdzielczej, wspornika poduszki powietrznej oraz kolumny kierownicy. Wyniki dla obszarów kolan, kości udowej oraz miednicy były karalne i ochrona została oceniona jako marginalna. Gdyby nie ten fakt ochrona zostałaby oceniono jako dobra lub wystarczająca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy była dobra. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, ochrona pozostałych regionów ciała oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej oraz cięższym teście słupa bocznego, model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń również wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. Ochrona dziecka 3-letniego została oceniona jako dobra. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci. Wyjątek stanowiły niektóre duże modele z grupy II i III, które po instalacji na środkowym tylnym siedzeniu nie były stabilne.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona zapewniona miednicy była wystarczająca. Maska w przewarzającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego, wyjątek stanowił obszar sztywnych filarów przedniej szyby, gdzie odnotowano głównie słabą ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości oraz system ostrzegający o zjeździe z pasa ruchu są dostępne jako opcja. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest standardem, a jego wydajność testowana przy prędkościach typowych dla jazdy autostradą została oceniona jako dobra. System automatycznego hamowania był testowany względem nieruchomego samochodu w mieście.