Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Odczyty wskazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z przodu. Mitsubishi wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony osobą o różnych rozmiarach, zajmujących pozostałe miejsca. Jednak odczyty z czujników umieszczonych na kości piszczelowej kierowcy wykazały marginalny poziom ochrony dla tego obszaru. W teście bariery bocznej, Space Star / Mirage zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, innych regionów ciała była dobra. Fotele i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku szarpnięcia spowodowanego uderzeniem w tył pojazdu.
Podczas testu zderzenia czołowego ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego była dobra. Czujniki umieszczone na klatce piersiowej dziecka 18-miesięcznego wykazały, że ochrona tego obszaru ciała była wystarczająca. W teście zderzenia bocznego ochrona dzieci była prawidłowa minimalizując prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z częściami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki była jasne, ale system nie został nagrodzony. Oceniono że 2/3 grupy fotelików dla dzieci nie może być poprawnie zainstalowana na zewnętrznych tylnych siedzeniach. W pozostałych miejscach mogą być instalowane bez żadnych ograniczeń. Samochody sprzedawane przed 1 września 2013 mogą różnić się informacjami zawartymi w podręczniku użytkownika o tym, jak dopasować do 2/3 grupy fotelików dla dzieci, miejsce na przednim siedzeniu pasażera. Według protokołów Euro NCAP, takie samochody nie zdobyły mniej punktów w ocenie montażu fotelika.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszych, z dobrymi wynikami we wszystkich badanych obszarach. Przednia krawędź maski wykazała marginalną ochronę miednicy w większości obszarów testowych. Powierzchnia maski zapewniała dobrą lub odpowiednią ochronę w przypadku uderzenia przez głowę pieszego.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi Euro NCAP. Przednie fotele wyposażone są w standardzie w system przypominania o zapięciu pasów bezpieczeństwa. System ten nie obejmuje jednak miejsc z tyłu. Space Star / Mirage nie są wyposażone w ogranicznik prędkości.