Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1655 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Sztywne elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Outlander uzyskał maksymalną liczbę punktów za test zderzeń bocznego i ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 35 pkt (125%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 17 pkt (40%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak zdobył maksimum punktów za oferowaną amortyzację. Jednak krawędź przednia i maska zostały ocenione "bardzo słabo". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Auto straciło tylko część punktu za poziom ochrony 3-latka podczas zderzeń. Jednak zanotowano również duży nacisk na klatkę piersiową młodszego dziecka podczas zderzenia czołowego. Poduszka powietrzna pasażera może być dezaktywowana, by móc montować fotelik tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Niestety jej status nie jest wystarczająco klarowny. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niejasno oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |