Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego, chociaż przedni słupek został wgnieciony. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan oraz ud. Mitsubishi wykazało taki sam poziom ochrony dla pasażerów różnych rozmiarów oraz siedzących w różnych pozycjach. Ochronę stóp i kostek oceniono na poziomie marginalnym. Model uzyskał maksymalną notę za test zderzenia bocznego, ale tylko słaba ocena ochrony klatki piersiowej w czasie testu zderzenia ze słupem. Zabezpieczenie szyjnego odcinka kręgosłupa okazało się marginalne jeśli chodzi o test zderzenia tyłem.
Ruch głowy 3-letniego dziecka, siedzącego przodem, w czasie zderzenia czołowego był prawidłowym - w normie, ochrona głów obu manekinów podczas zderzenia bocznego była dobra - tutaj spisały się foteliki. Poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim fotelu. Informacja o statusie poduszki nie jest jednak do końca jasna. Klarowna i prawidłowo przymocowana etykieta ostrzega przed umieszczaniem fotelika tyłem na przeciw aktywnej poduszki powietrznej.
W większości obszarów zderzak zapewnia dobrą ochronę nóg pieszego, tylko niektóre pola wypadły słabo. Krawędź maski oferuje bardzo słabą amortyzację nóg pieszego. Lepiej spisała się maska w krytycznych dla głowy dziecka obszarach - ocena dobra, podobnie w przypadku głowy dorosłego.
ESC jest oferowany w standardzie większości wersji modelu, chociaż również jako wyposażenie opcjonalne w niektórych krajach europejskich, jednak Euro NCAP przyznało punkty za ten system z uwagi na to, że większość sprzedawanych aut będzie wyposażone w ESC. System przypominający o zapięciu pasów przednich jest zapewniany w standardowym wyposażeniu.