Szukaj
Ford
Ford
4,1 (16 854 oceny)
Wybierz inną markę
Polecamy
Ford w pigułce

Ford Kuga 2008

Ogólne dane auta
Klasa Małe auta terenowe
Nadwozie 5-drzwiowy pickup
Masa 1613 kg
Uśrednione wyniki testu
Bezpieczeństwo dorosłego
Potrącenie pieszego
Bezpieczeństwo dziecka

Ochrona przy uderzeniach

Kabina pasażerska wydaje się być stabilna podczas zderzenia. Jednak ciśnienie w poduszce powietrznej jest zbyt niskie by uchronić głowę przed kontaktem z kierownicą. Kolana i uda przedniego pasażera są dobrze chronione. Ford udowadnia, że zapewni bezpieczeństwo różnym pasażerom w różnych pozycjach.

Ochrona kierowcy

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pasażera

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Kuga uzyskał maksymalną liczbę punktów w tym rodzaju testów.

Ochrona kierowcy

zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pieszego

dobra
wystarczająca
marginalna
Szczegóły testu
Zderzenie czołowe 13 pkt (81%)
Zderzenie boczne 16 pkt (100%)
Pasy bezpieczeństwa 2 pkt (67%)
Zderzenie ze słupem 2 pkt (100%)
Potrącenie pieszego 20 pkt (71%)
Bezpieczeństwo dziecka 38 pkt (88%)
Uśredniony wynik zderzeniowy 84 %
Wyposażenie samochodu
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa
Przednia poduszka powietrzna kierowcy
Przednia poduszka powietrzna pasażera
Boczne poduszki powietrzne na ciało
Boczne poduszki powietrzne na głowę
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy
ISOfix przednie
ISOfix tylne
Ochrona pieszego

Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak przednia krawędź spisuje się dużo gorzej. Podobnie w przypadku amortyzacji głowy jaką oferuje maska.

Zabezpieczenie dziecka

Bazując na oddziaływaniu sił na manekiny dzieci w testach dynamicznych, Kuga otrzymał maksimum punktów dla ochrony 1,5-rocznego pasażera. Na zamówienie, dostępny jest przycisk dezaktywujący przednią poduszkę powietrzną pasażera. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Brak etykiety ostrzegającej przed używaniem fotelika tyłem do kierunku jazdy bez jej wyłączenia. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niedostatecznie oznaczona.

1,5 - letniego Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy
3,0 - letniego Roemer Duotyłem do kierunku jazdy

Zdjęcia

Ford Kuga