Przedział pasażerski Ka+ pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Natomiast, struktura deski rozdzielczej mogła stworzyć zagrożenie dla pasażerów o różnej posturze oraz siedzących w różnych pozycjach i wynik został obniżony. Odczyty z manekinów, dotyczące ściśnięcia klatki piersiowej, wykazały mierny poziom ochrony tej części ciała, zarówno dla kierowcy jak i pasażera. W próbie zderzenia na pełnej szerokości sztywnej bariery, ochrona kierowcy była dobra we wszystkich obszarach z wyjątkiem klatki piersiowej, której ochrona była wystarczająca. Natomiast pomiary ściśnięcia klatki piersiowej wykazały bardzo słabą ochronę klatki piersiowej tylnego pasażera, a przeciążenia głowy wskazały słabą ochronę tej części ciała. Dla odmiany, Ka+ zdobył maksymalną ilość punktów zarówno w próbie bocznego zderzenia z barierą, jak i w bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem,; z dobrą ochroną wszystkich krytycznych obszarów ciała. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, wykazała mierny poziom ochrony kręgosłupa szyjnego. Ka+ nie posiada autonomicznego systemu hamowania awaryjnego.
W próbie zderzenia czołowego, odczyty z manekina 6-letniego wykazały dobrą ochronę głowy, mierną ochronę klatki piersiowej i słaby poziom ochrony szyi. 10-letni manekin również wykazał słabą ochronę szyi. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę klatki piersiowej i głowy, ale wynik został obniżony z powodu pasa bezpieczeństwa, którego część przebiegająca wzdłuż tułowia ześlizgiwała się z ramienia manekina w czasie testu. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra i Ka+ zdobył maksymalną ilość punktów. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Kierowca otrzymuje czytelną informację dotyczącą stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Foteliki dziecięce nie mogą być prawidłowo zainstalowane na środkowym miejscu tylnej kanapy, także mocowania iSize nie mogą być łatwo sprzęgnięte dla fotelika na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy.
Maska zapewniła przeważnie dobrą lub wystarczającą ochronę dla głowy potrąconego pieszego, ze słabymi wynikami odnotowanymi na przedniej krawędzi szyby i na słupkach bocznych. Zderzak zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego, z dobrymi rezultatami we wszystkich sprawdzanych punktach. Ochrona miednicy była zróżnicowana, z dobrymi i bardzo słabymi rezultatami.
Ka+ posiada przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich siedzeń, oraz, będący standardowym wyposażeniem, sterowany manualnie ogranicznik prędkości. Autonomiczny system hamowania awaryjnego, ani asystent pasa ruchu nie są dostępne.