Wyniki z testu zderzenia czołowego wykazały, że wiele struktur osiągnęło granice swojej nośnej pojemności. Kabina pasażerska została oceniona jako niestabilna, pojazd nie jest w stanie wytrzymać uderzenia z większą prędkością. Umieszczenie systemu sterowania audio w stosunku do klatki piersiowej kierowcy zostało uznane za karalne. Ochrona tego regionu ciała została oceniona jako marginalna. Większość obszarów podłogi kabiny pasażerskiej podczas tesu została mocno zniekształcona i tym samym uznana za karalną. W związku z tym ocena ochrony stóp i kostek kierowcy była marginalna. Niektóre elementy deski rozdzielczej stwarzają ryzyko obrażeń kolań i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. W teście zderzenia bariery bocznej drzwi kierowcy otworzyły się co uznano za karalne. Czujniki na manekinach wskazały jednak wystarczającą ochronę. W cięższym teście słupa bocznego czujniki umieszczone w okolicy żeber na manekinie wskazały słabą ochronę klatki piersiowej. Ochrona przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył pojazdu oceniona została jako dobra. W trakcie testu nie pojawiły się problemy z napięciem układu elektrycznego, napędzającego pojazd. Akumulator został prawidłowo odizolowany od nadwozia i nie został uszkodzony w trakcie testów.
Na podstawie wyników testów dynamicznych samochód otrzymał maksymalną liczbę punków za ochronę 3-latka. Poduszka powietrzna pasażera może być odłączona co pozwala na montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana do kierowcy o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera jest niewystarczająco jasna. Etykieta stała wyraźnie ostrzega przed niebezpieczeństwem płynącym z nieodpowiedniego montażu fotelika bez aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak samochodu zapewnia dobrą ochronę i zdobył maksymalną liczbę punktów w testach Euro NCAP. Przednia krawędź maski nie uzyskała żadnych punktów, tym samym ochrona dla nóg pieszego została oceniona jako słaba. Maska w obszarach, które mogą uderzyć głowę dziecka zapewnia słabą ochronę. W większości obszarów, które mogą uderzyć głowę osoby dorosłej ochrona jest dobra.
Elektroniczna kontrola stabilności oraz system przypomnienia o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących są elementami wyposażenia standardowego dla modelu C-Zero.