Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1745 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Podczas zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem drzwi odblokowały się po stronie uderzenia. Nota została obniżona, ponieważ grozi to wypadnięciem pasażerów. Bazując tylko na odczytach bezpieczeństwa manekinów, auto zdobyłoby maksymalną liczbę punktów.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
Potrącenie pieszego | 5 pkt (18%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 66 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
X3 nie uzyskał punktów za ochronę oferowaną pieszym ze strony zderzaka i krawędzi przedniej. Amortyzacja uderzenia głowy poprzez odpowiedni profil maski oceniona jako "bardzo słaba". |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Biorąc pod uwagę tylko pomiary obciążenia manekina w trakcie testów dynamicznych, X3 uzyskało maksimum punktów za ochronę 3-latka. Mocowania ISOFIX dla przedniego pasażera są dostępne jako wyposażenie dodatkowe. Opcja zawiera również wyłączenie przedniej poduszki powietrznej. Etykieta ostrzegająca przed niebezpieczeństwem umieszczania fotelika tyłem na przednim siedzeniu bez dezaktywacji poduszki nie jest dostatecznie jasna. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair G 0/1tyłem do kierunku jazdy |