Podczas testu zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. BMW pokazało, że ochrona na podobnym poziomie zostanie zapewniona pozostałym pasażerom, różnych rozmiarów, zajmujących różne miejsca. W teście bariery bocznej, wszystkie regiony ciała zostały dobrze ochronione, za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej i brzucha była odpowiednia, głowy i miednicy dobra. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi uderzeniem w tył pojazdu.
Na podstawie odczytów z manekinów podczas badań dynamicznych, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Zgubił ułamek punku za ochronę dziecka 3-letniego. Podczas testy zderzenia czołowego odczyty wykazały odpowiednią ochronę dziecka. We wpływie bocznym, odczyty z manekinów wykazały odpowiednią ochronę, zminimalizowane ryzyko urazów głowy. Włącznik pozwalający na dezaktywacje poduszki powietrznej pasażera występuje jako opcja. Element ten nie podlegał ocenie, gdyż nie znajduje się w pakiecie standardowym wyposażenia. Informacja o niebezpieczeństwie wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera jest jasna.
Zarówno zderzak jak i frontowa krawędź maski zapewniły dobrą ochronę dla nóg pieszego, model zdobył maksymalną liczbę punktów. W większość obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę. Jednak w przeważającej ilości miejsc mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszstkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny ale nie został oceniony przez Euro NCAP, ponieważ jest dostępny jako opcja.