Kabina pasażerska w testach zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich ważnych regionów ciała. Czujniki wskazały również na dobrą ochronę kolan i ud zarówno u kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. Czujniki wykazały jednak słabą ochronę kończyny dolnej, na odcinku poniżej kolan. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Maksymalną liczbę punktów uzyskał także, podczas testów słupa bocznego. Ochrona wszystkich regionów ciała była dobra, zwłaszcza klatki piersiowej. Testy wykazały, że przednie fotele i zagłówki zapewniają dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego, do których może dojść w wyniki szarpnięcia podczas uderzenia w tył pojazdu. Przeprowadzona geometryczna ocena foteli tylnych wskazała, iż wynik będzie taki jak dla foteli przednich. Model wyposażony jest w autonomiczny system hamowania awaryjnego, który jest standardem i działa również przy niskich prędkościach typowych dla jazdy po mieście. Wyniki testów wykazały, że można by uniknąć zderzenia podczas jazdy z prędkością do 20 km/h oraz złagodzić skutku kolizji przy wyższych prędkościach do 50 km/h.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, system został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Model wyposażony jest w aktywną pokrywę silnia, która unosi się, gdy pieszy zostanie uderzony, aby zapewnić większy dystans twardych struktur w komorze silnika. Model wykazał, że system działa w szerokim zakresie prędkości, ale również różnych postur pieszego. Powierzchnia maski w przeważającej mierze zapewniała dobrą ochronę dla głowy pieszego. Zarejestrowano słabe obszary ochrony, które przebiegały przy powierzchni przedniej szyby oraz słupkach bocznych, a także przednia krawędź maski. Zderzak został nagrodzony maksymalną liczbą punktów za dobrą ochronę nóg pieszego.
Model wyposażony jest w elektroniczną kontrolę stabilności, która stanowi standardowy element wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca, również jest w standardzie. Elementem standardowym jest również autonomiczny system hamowania awaryjnego, który w testach EuroNCAP wykazał odpowiednią wydajność. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, ale oczekuje się, że będzie montowany w większości sprzedawanych samochodów. System ten spełniał wymagania EuroNCAP. Lanekeeping system jest dostępny jako opcja, w związku z tym nie został uwzględniony w trakcie oceny.