Szukaj

Informacje o Chevrolet Tahoe

Lata produkcji: 1995 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Chevrolet Tahoe – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Chevrolet Tahoe

Liczba ocen: 15
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Chevrolet
Chevrolet Tahoe GMT410
Terenowy 5.7 i V8 258KM 190kW
W pełni zasługuje na 5 gwiazdek, nie odejmuję żadnej, bo przecież nie można odjąć za wiek, ani za to że jest duży, ciężki i dużo pali. Bo to tak, jakby ktoś kupił Rolls Royca i narzekał że drogo kosztuje. Tahoe to auto, które trudno porównać do jakiegokolwiek europejskiego czy japońskiego samochodu. Jest to typowa amerykańska landara, długa, szeroka, wygodna. I amerykańska konstrukcja oparta na półciężarówce, z pełną ramą i mocnym zawieszeniem. Nie jest to typowa terenówka, jak niektórzy piszą, bo wg mnie dyskwalifikują go kąty, ale jest mocny suv z reduktorem ( w mojej wersji niestety elektrycznie sterowanym). Pod względem dzielności bije na głowę wszystkie współczesne suvy, które nadają się co najwyżej na łąkę. Ma spory prześwit, lecz ze względu na długość słabe kąty natarcia, zejścia i rampowy. Napędy to 2WD -chodzi tylko tył i lewa półośka na przodzie (ale nie ciągnie), AUTO - dopina się prawa półośka, ale przód nadal nie działa dopóki ABS nie wykryje różnicy w obrotach przednich i tylnych kół, 4HI i 4LO - wszystko zapięte na sztywno, można jeździć tylko w terenie, na asfalcie ewentualnie tylko po prostej, ale lepiej nie. Samochód o prostej konstrukcji i raczej bezawaryjny, ale trzeba wziąć poprawkę na wiek, niektóre części mają prawo być zużyte. Wbrew powszechnej opinii nie ma problemu z częściami. Dużo części jest dostępnych niemal od ręki, a jak nie ma, to w ciągu 7 - 10 dni przychodzą ze Stanów. Ceny może są wyższe, ale nie powalają. Na pewno w obsłudze jest tańszy samochód niż współczesne auta ze skomplikowanym zawieszeniem i mnóstwem elektroniki. Zawieszenie i układ kierowniczy są mocne i łatwe w naprawie, ale trzeba się przyzwyczaić. Zawieszenie jest miękkie, ale wynosi na zakrętach, układ kierowniczy z bardzo dobrym wspomaganiem, ale sprawia wrażenie, że kierownica nie jest połączona z kołami. W środku bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, miękkie fotele, podłokietniki, pełna elektryka wszystkiego. Tylne siedzenia składają się na płasko, bez problemu można spać w środku. Widoczność dobra, choć nie można za blisko podjeżdżać do świateł. Ogrzewanie sprawne, ale przydałoby się lepsze, ponadto długo się rozgrzewa. Ten rocznik ma jeszcze prostą instalację elektryczną, następny już nie tak - osiem cewek zapłonowych. Swoją masą, miękkim zawieszeniem samochód w ogóle nie prowokuje do szybkiej jazdy, największą przyjemność odczuwa się między 80 a 100/h. Nie wiem ile spala benzyny, bo z wiadomych względów nie wyjeździłem nigdy pełnego zbiornika. Gazu, przy mojej raczej spokojnej jeździe i głównie poza miastem pali ok. 20 litrów, co odpowiada mniej więcej kosztom paliwa 2-litrowej benzyny. Ma też swoje wady: - mógłby żywiej reagować na pedał gazu - mieć lesze ogrzewanie - hamulce - nie są złe, ale mogłyby być lepsze I to chyba wszystko, więcej wad nie kojarzę.
4,6
~Andrzej
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW
Zaczarowany! Wygodny i komfortowy, bezpieczny i niezawodny. Silnik skrzynia zawieszenie na dzień dzisiejszy bez awarii, poważna awaria sprzęgło kompresora klimatyzacji, koszt nowego 240$ i na 15 lat spokój. Wygodny w trasy, Na letnie polecam węższe koła 265 na 225 cichszy oszczedniejszy
4,4
~stenn
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 288KM 212kW
Najlepszy SUV świata dla mnie na drogi utwardzone i lekki teren. Choć wiem że potrafi sobie poradzić w ciężkich warunkach. Mechanicznie bardzo proste trwałe rozwiązania. Elektronika zaawansowana ale bez przesady. Wszystko na swoim miejscu. Dla mnie super
Średnie spalanie dla Chevrolet Tahoe
17,7 – 20,5
l/100 km
12,7
l/100 km
14,7 – 23,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

23,7
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 4WD 288KM 212kW
Chevrolet Tahoe to naprawdę niezłe auto. Duże, przestronne, super wyposażone, terenowe. Idealne dla czteroosobowej rodziny z małymi dziećmi. Idealne na polskie drogi, szczególnie zimą. Spalanie odnosi się do LPG. Ja mam ustawioną sekwencję na 40 stopni Celsjusza. Wcześniej się nie przełączy. W zimie na krótkich dystansach przy małych przebiegach dziennych trzeba liczyć 5 litrów benzyny i 25 litrów gazu na 100 kilometrów. Ale to jest ekstremum. Dystanse po 1 kilometrze lub krótsze. Dłuższe postoje na włączonym silniku. Średnio wychodzi 20 litrów gazu i około 2 litrów benzyny na 100 kilometrów. Jednak cały czas mówimy o jeździe mieszanej z przewagą krótkich dystansów i niewielkich przebiegów. Parę razy w roku zapuszczamy się nad morze. Średnie spalanie na dystansie 500 kilometrów wynosi 16 litrów gazu na 100 kilometrów. Zawsze wtedy jadą 4 osoby a przepastny bagażnik jest wyładowany po dach. W sumie około 600 kilogramów ładunku. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to przekracza techniczne możliwości 99 procent samochodów jeżdżących po naszych drogach a dodatkowo wpływa na wzrost zużycia paliwa. Na autostradzie trzeba liczyć 25 litrów gazu na 100 kilometrów.
19,0
Chevrolet Tahoe GMT840
Terenowy 5.3 i V8 288KM 212kW
Jak przeliczasz kilometry podróżowania poprzez ilość litrów spalonego paliwa - to kup sobie 1,9tdi. Zaś jeżeli cenisz bezpieczeństwo, komfort, dynamikę i przyjemność z jeżdżenia - to jest super auto. Mój jest zagazowany - nie narzekam. Jeżdżąc spokojnie w cyklu mieszanym pali mi 19-22 litrów gazu (benzyny 14-18l) Może spalić i 30 - wszystko zależy od umiejętności jeżdżenia takim potworkiem. Pamiętaj ten silnik ma rozłonczane cylindry - dlatego jeżdząc spokojnie bądź na trasie pali naprawdę nie tak dużo. Części i tu lekki klops - podstawowe do kupienia w Polsce, reszta w 2 tygodnie ze Stanów. Cenowo jak do auta tej klasy - napewno taniej niż do Lexusa, czy BMW.
20,7
Chevrolet Tahoe GMT410
Terenowy 5.7 i V8 4WD 258KM 190kW
Trasa 110-120 km/h spalanie 16,5 lpg. Miasto max 25 lpg. Bardzo oszczedny silnik jak na taka pojemnosc, oczywiscie mowimy tu o Vortecu. Wczesniej mialem silverado 1994 z 5,7 big block (nie vortec) to trasa minimum 22lpg przy predkosci 90km/h a miasto 38 litrow :O
Chevrolet Tahoe