Szukaj

Informacje o Chevrolet Blazer II

Lata produkcji: 1995 – 2005
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Chevrolet Blazer II – wybierz silnik

Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Mike.308
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 4 WD 193KM 142kW
Bestia. Żre jak bestia i ryczy jak bestia. Do Bestii trzeba podejść inaczej niż przyzwyczaił nas europejski rynek samochodów. U nas w Europie firmy zwykły się ścigać kto wyciągnie więcej mocy przy tej samej pojemności czy też ograniczy spalanie. Odchudza się silniki (ich masę), które może i osiągi mają super, ale żywotność niestety dość małą. W USA stawiają przede wszystkim na wygodę, prostotę i niezawodność, dlatego w pierwszym kontakcie warto zaznajomić się z konstrukcją Bestii (na przykład na blazerforum-dot-com). Z pewnością zaskoczy nas wyposażenie auta i komfort jazdy. Bestia jest naprawdę jednym z najwygodniejszych aut jakim jeździłem.
4,5
~stafano tarrazzino
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 4 WD 193KM 142kW
To nie jest samochód na zwykłego zjadacza chleba, który traktuje auto jako pojazd którym się przemieści z punktu A do punktu B. To samochód dla kogoś kto lubi wyróżniać się z tłumu, kto kupuje samochody sercem a nie rozumem. Świetnie wyglądający i bardzo oryginalny amerykański SUV, a jednocześnie bardzo tani w utrzymaniu. Części dostępne na wyciągnięcie ręki, ceny tanie, a dzięki instalacji LPG auto ekonomiczne. Jeśli chodzi o konkurencję w tej klasie i cenie, auto zdecydowanie lepsze od Jeepa Grand Cherokee i porównywalne do Mercedesa ML, jednak znaleźć ML-a w tym wieku niepordzewiałego to chyba nierealne. A tu mimo wieku mamy blachy idealne, nic się nie dzieje, ani na dołach drzwi ani na nadkolach.
4,2
~Greg (dekiel2@poczta.onet.pl)
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Mój samochód to dokładnie GMC Jimmy, ale to to samo co Chevy Blazer, dodatkowo mój to wersja kanadyjska - wszystko w skali metrycznej. Niestety samochód który nabyłem był strasznie zaniedbany (servis u kowala;)), na dodatek przy kupnie jak go sprawdzałem w servisie w Nadarzynie pod Wawą wycenili mi części z robocizną na 5tyś..., potem pojechałem go robić gdzie indziej i suma sie podwoiła;)) Tak więc Nadarzyn omijajcie z daleka. Auto mimo dużych gabarytów wspaniale się prowadzi, konfort jazdy jest bardzo duży (jak to w autach made in USA;)) ), mimo iż jest to już 8 latek to wszystkie rowiązania konstrukcyjne dziś stosowane w nim się znajdują. Pierwotnie zamontowany sprzęt grajacy bije na głowe niektóre fury po tuningu. Samochód bardzo przestronny. Ładowność ok 450kg. W terenie sprawuje sie znakomicie. Niestety przy napędzie na tylnią oś i mocy 200KM, przy gorszej pogodzie jego "dupsko" ma tendencje do uciekania. Jak każda wieksza fura jest wrażliwy na podmuchy wiatru. Max predkość to 110/120 km/h po tym zaczyna płynąć i hałasują opony. Możliwość regulacji tylniego zawieszenia poprzez pneumatycznie popmowane amorki z tyłu. Podwozie oparte na solidnej ramie. Możliwość podgrzania bloku silnika w zimie przed odpaleniem. Niestety jest paliwożerny, żadko coś sie psuje, ale jeśli już to koszta napraw są duże. I polecam do tego dobry serwis. Ale jeśli chodzi o przyjemność z jazdy i prowadzenia "smoka" ... zarówno w mieście, na trasie jak i w terenie - poprostu rewelacja;)))
Średnie spalanie dla Chevrolet Blazer II
14,9 – 18,1
l/100 km
17,4 – 19,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Mój blazer pali minimalnie 25 l benzyny w mieście, a 13 l w trasie. Jak jezdziłem na gazie to palił 30 l w mieście, a 16 l na trasie. Nie polecam blazera na gaz. Nie chce dobrze jezdzić nawej na nowej instalacji. Przerobiłem już kilka. Skaczą obroty na biegu jałowym i gaśnie. Co 15 tys km trzeba wymieniać reduktor silniki krokowe i świece. Na benzynie pracuje pięknie. W mieście pali 25 l benzyny spokojną patrolową jazdą ( tak jak jezdzi policja ). Dynamiczną jazdą 35-40 l, a w terenie i w zimę 45-50L. Autko pięknie radzi sobie w terenie, jest bardzo wygodne i raczej nie można narzekać na awarie. Tylko należy pamiętać aby blazera absolutnie nie gazować!
20,7
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Witam. Autko mam podniesione o 2cale i kola bfgoodrich at 31cali. W polsce czesci zamienne w bardzo slabej jakosci,polecam jednak zamawiac w USA. Spalanie w trasie do 100km/h to ok 20l gazu a benzyny 16l miasto to juz min. 30l gazu.
18,3
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
silnik 4.3 i automat dosc starej lecz niezawodnej konstrukcji - suma sumarów musi swoje spalić. Jeżdże głównie po mieście i spalanie gazu waha sie ok 20l na 100 km. wiec jak na typowego amerykana jest ok. ogolnie samochód niezawodny !
Chevrolet Blazer II