Szukaj

Informacje o Audi Q8 e-tron

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Tzw. SUV coupe wyprodukowany w Ingolstadt na rynku zmierzy się przede wszystkim z BMW X6. Audi Q8 ma 4,99 m długości, 2 m szerokości i 1,7 m wysokości, a więc w przeciwieństwie do tego, co wskazuje nazwa jest krótszy, niższy, ale szerszy od popularnego SUV-a Q7.
 

Audi Q8 e-tron – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4915 mm
Szerokość 1937 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2189 mm
Wysokość 1633 mm
Rozstaw osi 2928 mm
Rozstaw kół - przód 1655 mm
Rozstaw kół - tył 1655 mm
Zwis przedni 936 mm
Zwis tylny 1051 mm
Prześwit 233 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1637 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 569 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny Audi Q8 e-tron

Liczba ocen: 4
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
Audi Q8 e-tron