Szukaj

Informacje o Audi A7 II Sportback

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Auta luksusowe

Nowa generacja modelu otrzymała nie tylko nową, odświeżoną stylistykę, ale została też naszpikowana technologiami prosto z nowego Audi A8. Producent zaznaczył, że nowe modele w gamie firmy to zapowiedź nowej ery w stylistyce modeli z Ingolstadt.

Nowe Audi A7 Sportback mierzy 4969 mm długości, rozstaw osi to 2926 mm, szerokie na 1908 mm nadwozie ma zaledwie 1422 mm wysokości. Nowe proporcje i wyraźniej zarysowane linie sprawiają, że A7 ma jeszcze bardzo dynamiczną sylwetkę. Z nowego modelu A8 zaczerpnęło m.in. charakterystyczną osłonę chłodnicy "Singleframe", na wyposażeniu znaleźć można również nowe reflektory w technologii HD Matrix ze światłami laserowymi. W Audi A7 Sportback znacznie rozszerzono także listę pokładowych systemów bezpieczeństwa i układów asystujących kierowcy. W wyposażeniu pojawił się układ  Audi AI, możliwość manewrowania na parkingu lub garażu za pomocą aplikacji na smartfona, oraz adaptacyjny asystent jazdy (ADA) uzupełniający w działaniu adaptacyjny tempomat (ACC). System jest w stanie ingerować w pracę układu kierowniczego kontrolując utrzymanie odpowiedniego toru jazdy. W sumie nowoczesnych systemów na pokładzie nowego A7 Sportback pojawi się bblisko 40.

czytaj więcej
Powagosław

Z profilu odrobinę przypomina Porsche Panamera, tył ma w sobie coś z ducha Lamborghini. Nie, to nie zarzuty, raczej spostrzeżenia potwierdzające aspiracje Audi związane z tym samochodem. Całkiem uzasadnione, skądinąd.

~Powagosław
Luzacjusz

Są dwa typy słynnych gitarowych solówek. Jedne mają cię oszołomić i rzucić na kolana, żebyś prosił o litość (np. Steve Vai). Ale ja wolę Briana Maya i jego harmonie, które wydobywa z instrumentu. Taka harmonia jest też w sylwetce A7. Nie oszałamia, nie rzuca na kolana, ale przyjemnie rozbrzmiewa w duszy humanisty.

~Luzacjusz

Audi A7 II Sportback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4969 mm
Szerokość 1908 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2118 mm
Wysokość 1422 mm
Rozstaw osi 2926 mm
Rozstaw kół - przód 1651 mm
Rozstaw kół - tył 1637 mm
Zwis przedni 927 mm
Zwis tylny 1116 mm
Prześwit 122 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1026 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 949 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1525 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1490 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1453 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1421 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 535 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1175 mm
Wysokość progu załadowczego 669 mm
Drzwi tylne - szerokość 960 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~LS777
Audi A7 II
Sportback 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Kupiłem to auto jak miało 40000km jeszcze na gwarancji. Ogólnie lubię nim jeździć podoba mi się jest wygodne, fajnie przyspiesza spalanie 12,5l/100km wiec jest Ok. Ale w tych 80000km które przejechałem miałem 3 awarie. 1. Termostat 2. Alternator 3. Dziś się zepsuła więc jeszcze nie wiem co. Denerwuje mnie trzeszcząca deska rozdzielcza, ale to wada tych aut. Gwarancja ich nie uznaje. W serwisie mówią że to wady wieku dziecięcego i lepiej omijać modele z pierwszych lat produkcji. Poza tym serwisy też chyba nie są najlepsze. Mimo że ASO to np. zdarzają się takie błędy jak niedokręcone osłony filtrów, źle zapięte przewody itp. Auta niemieckie to już nie te auta co kiedyś. Ogólnie gdy skończyła mi się gwarancja i czekałem na polisę „ubezpieczenie kosztów naprawy” bałem się jeździć tym autem
2,4
~tomko
Audi A7 II
Sportback 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto ładne wizualnie i to koniec . Nie jestem rajdowcen tylko kierowcą , ale przez ostatnie 20 lat miałem pare ciekawych aut i mam porównanie . Szcególmie ostatnie Audi A7 2012 ,313KM - super. Dlatrgo kupiłem nowy model A7 i to najgorsze auto jakie miałem w życiu. Oczywiście porównójąc czasy i cenę auta. Najgorsze jest to źe dodając gazu auto mocno spowalnia na ok 2-3 selundy po czym gwałtownie szarpnie . Jest to niebezpieczne przy wyprzedzaniu lub jeździe po zakrętach . A jeszcze alektryczne klamki , już do wymiany i dioda prosto w oczy.
4,4
~Piotr
Audi A7 II
Sportback 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Super Auto ale wyglądu nabiera dopiero Model za odpowiednia dopłatą.(dodatki kosztowaly tyle Co podstawowy model).Jezeli ktos chce kupic w podstawowej wersji wyposazeniowej to niech lepiej obejrzy sie za Arteonem lub Kia.
Audi A7 II Sportback