Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Avant Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 4943 mm
Szerokość 1874 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2086 mm
Wysokość 1461 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Rozstaw kół - przód 1627 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 930 mm
Zwis tylny 1101 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1429 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1680 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1181 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1966 mm
Wysokość progu załadowczego 632 mm
Drzwi tylne - szerokość 1031 mm
Drzwi tylne - wysokość 702 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Artur S
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW
A6 competition jest jak Audi S6 tylko pali połowę mniej. Dzięki sprytnemu zabiegowi jakim jest wstawienie znaczka V6T na blotnikach i emulacji dzwięku ukladu wydechowego często mylony jest z silnikiem benzynowym. Moim zdaniem jest to auto kompletne, które zaspokoi wymagania najbardziej wymagających kierowców. Poza tym to ostatnia A6 z klasycznymi wskazówkowym zegarami, ktore tworzą niepowtarzalny klimat. Do tego wysoka jakość materiałów i dobre spasowanie elementów sprawia,że można poczuć się wyjątkowo. Wersja competition posiada drewniane panele na desce rozdzielczej w które są wprasowane listwy aluminiowe.
4,6
~Wojtek
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Najlepiej prowadzące się auto jakie miałem (punkt odniesienia: Mondeo MK5, Skoda Superb, Kia Sportage, Skoda Octavia, Ford Focus). Dynamika, zachowanie na drodze, hamowanie - samochód bezkonkurencyjny w tym zakresie. Rozczarowuje "mechaniczność" wyposażenia. Kia sportage z 20212 roku, Mondeo z 2015 roku były o dwa poziomy wyżej jeśli chodzi o elektronikę, sterowanie, obsługę, co wydało mi się paradoksalne... W Audi A6 z 2016 roku nie ma nawet portu USB... Przez łącze Audi podłączyłem przejściówkę do USB i już jest, ale sposobem, a nie w standardzie... Co charakterystyczne dla tego auta to, że daje dużo większą frajdę z prowadzenia niż z jazdy w charakterze pasażera. Prowadzi się znacznie lepiej niż Superb, ale pasażerowie twierdzą, że Superb był dużo lepszy. Tu dla pasażerów jest dużo mniej miejsca i poczucie komfortu jest mniejsze w Audi... Słabsze w stosunku do Superba jest też w audi nagłośnienie. Na duży plus trwałość materiałów z których wykonano wnętrze. Po 110 tys km nic wciąż nie skrzypi, nie trzeszczy, nie stuka. Wiem, że każda ocena może być subiektywna. By mogła być pomocna innym myślę, że dobrze odnieść się do innych aut, które być może czytający tą opinię użytkowali. Najwłaściwsze wydaje mi isę porównanie ze Skodą Superb. Auto z grupy VW, ten sam silnik, ta sama skrzynia. Niby wrażenie powinny być podobne, ale nie są. W szczegółowym opisie będę sien
4,2
~Maro
Audi A6 C7
Avant Facelifting 3.0 TDI clean diesel 320KM 235kW
Wygodny i zarazem szybki. Dobre wyciszenie. Ja mam pełne wyposażenie. Polecam fotele z masażem, matrix-y, dźwięk bose, kamery 360, jak również pneumatykę. Dociąganie drzwi, panorama i pilot do bramy też są fajne. Natomiast head-up, parkowanie automatyczne, noktowizor - jak dla mnie nie warto dopłacać. Automatyczny tempomat i kontrola pasa działa w miarę dobrze, choć człowiek jest w stanie lepiej prowadzić samochód niż automat. Przy tym silniku jest aktywny wydech (emituje V8, na końcu wydechu przy tłumikach są membrany/głośniki). Fajnie włączyć na chwilę, robi wrażenie, ale na trasę wyłączam. Ja mam dodany moduł od firmy tuningowej, dzięki któremu z telefonu mogę konfigurować wydech (głośność, barwę w zależności od trybu jazdy)
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Avant Facelifting
9,1 – 15,6
l/100 km
6,4 – 8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Cześć, na podstawie różnych tras i przejechaniu ponad 100k km. Statystyki z tankowania (wskazania komputera to różnice max +/-0,3). Najmniejsze spalanie 4,8 jeżdżąc bardzo przepisowo poza miastem i małe miejscowości, dosłownie muskając gaz, wycieczkowo. Jeżdżąc spokojnie/normalnie, szkoła - praca - dom, bez ciągłego przyśpieszania, trasa mieszana, tj. trochę autostrada i korki warszawskie pali 6,3 w lato, w zimę 6,5. Cały czas jeżdżąc z włączoną klimatyzacją. Maksymalne zużycie trasa Sopot-Warszawa, korki w Trójmieście i na wyjeździe, S7 w szczycie letnim, co chwila gaz w podłodze, tak przez 350km, spalił średnio mniej niż 9. Trasy po 200km z prędkościami 160-180 autostrady i eski pali średnio 7.0 Zależy jak często żwawo przyśpieszać. Generalnie mega ekonomiczne auto. Mega komfort. Polecam. Ps. serwisując odpowiednio, zmiany na czas i olej co 15k nic się z nim nie dzieje. Jedynie części eksploatacyjne.
6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.
8,8
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI 190KM 140kW
Auto pali tak jak sie jezdzi. Mam ciezka noge i w Polsce na trasie (z odcinkami autostradowymi gdzie cisne mocno) rzadko schodze ponizej 10. W miescie 12, a przy ostrej jezdzie na krotkich odcinkach nawet 14. W trasie gdzie nie ma autostrad da rade zrobic 8, a nawet 7 bez wyprzedzania. Przyjemnosc wyprzedzania TIRow jest jednak dosc spora i zawsze wyjdzie mi przynajmniej 9. Najmniej udalo mi sie zrobic 5,4l w Austrii, na austriackim paliwie jadac przwpisowo w miasteczkach 50 i poza nimi 90.. W Polsce to jednak niemozliwe. Jezdzac 50:50 miasto -trasa mam srednio 10 litrow (przejechane 63 tys km). Jesli ktos myali, ze kupujac prawie 2 tonowe auto z dyanimcznym silnikiem i napedem quattro spali tyle co w reklamie (4-6l) to jest naprawde naiwny. Sredni wynik 10l przy bucie w podlodze jest jednak przyzwoity. Radze sie 2 razy zastanowic na diezlem tym, ktorzy chca kupic 2 litrowa benzyne 252 konie. Mialem przyjemnosc pojezdzic tym autem troche. Psiagi rewelacja, ale spalanie rzedu 16-17l. Jak ktos ma i chce placic 100zl na 100km to zapraszam. Jak ktos woli jednak wydac polowe to polecan diesla. Opcja 190 koni z napedem quattro pozwala w 90% przypadkow miec pelna satysfakcje z jazdy. Te 10% to autostrada, gdzie przy schaomowaniu przez tirowy wyscig sloni do 80 doac sporo czasu zajmuje powrot do 200. Tu mocy brakuje. Miasto i rozpedzanie do 140 jest naprawde w porzo. Mowi to czlowiek o naprawde coezkiej nodze:) pzdr

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Avant Facelifting