Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,8
~Marian
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Zona się uparła na ten model efekt jest taki ze teraz się muszę męczyć i nauczka by słuchać siebie samego przy wyborze auta . Silnik 1,3 140 KM lecz osiągi od 0 do 100 są wręcz mizerne ale to nie jest kłopot , kłopotem jest wyprzedzanie wraz 2+ 1 na pokładzie auto wręcz odmawia przyśpieszania toczy się zaledwie a to jest niebezpieczne . Kolejną wadą jest przestrzeń a właściwie jego brak na tylnej kanapie żona tam usiądzie i ma max 2cmm do podsufitki ja natomiast mam - 4cmm i się nie mieszczę ( mam normalny wzrost 187 ) a to jest dziwne bo auto jest sporę . Spalanie miasto 2 - 4 km od 10,5 do nawet zimą 12,5 przecież to 1,3 co to robi z paliwem ? przy 140km / h pali od 8,2 do 10 l natomiast . Kolejna wada elektronika te wszystkie gadżety ( szyby lubią nie odmówić współpracy naprawa 3 - krotna i nic nie naprawiono , Klimatyzacja czy jest 20C czy 23C niema znaczenia robi co chce i to jest norma w tym modelu . Ekran zegarów - reklamacja wymiana na nowy . Fotel stelaż wymiana na nowy . Lakier i co ciekawe szyby rysują się od przysłowiowego patrzenia Serwis jest dramatycznie niekompetentny ignorują reklamacje a klienta po zakupie mają w d.... i to dosłownie !!! ) Ale nie tylko wady ma i zalety bagażnik jak na tą klasę auta super , wygląd , światła led.
2,4
~Renault!!
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Mam wrażenie użytkując ten samochód dochodzę do wniosku że wszystko najlepiej wygląda w danych technicznych i chyba tylko na tym się skupili inżynierowie Renault , projektując ten samochód. Gdybym miał kupić to auto to byłbym bardzo rozczarowany. na szczęście jest to auto służbowe i zarówno naprawy, trwałość czy koszty eksploatacji i potencjalna utrata wartości mnie za bardzo nie interesują ( au usterek jest cale mnóstwo ). Ergonomia i wygoda, satysfakcja z jazdy, przyspieszenia i pozycja za kierownicą coś wszędzie jest nie tak. Ale można się do wszystkiego przyzwyczaić. Gdybym kupił auto oznaczało by to że oszalałem .
4,6
~bimx
Renault Captur II
Crossover 1.3 TCe 140KM 103kW
Komfortowe auto za umiarkowane pieniądze. Wszystko w nim jest jakoś dobrze dopasowane i pod człowieka. Dobre: - Dość cichy jak na samochód tej klasy i wielkości - Naprawdę dobre przyspieszenie (automatyczna skrzynia biegów). - Dość niskie spalanie np. 5.5 l/100 km w trasie Warszawa - Łotwa, a w mieście 7.5 - 8.0 - Komfort zawieszenia - nie jest za twarde i dobrze daje radę na polskich drogach z dziurami i remontami. - Udany design wnętrza - funcjonalność wszystkich systemów, ergonomia w kokpicie, czułość i lokalizacja przycisków i ekranu dotykowego. - Można kupić auto u dealer'a z 5-letnią gwarancją (za umiarkowaną kwotę tej opcji) Słabe: - Klimatyzacja jest za słaba na polskie lato, nawet jak podróżuja tylko 2 osoby - moje auto ma białą karoserie, więc pewnie w ciemnym pojeździe jest większy problem. - Agresywny Start & Stop - za często wyłącza silnik a za długo go włącza (~1 sek opóźnia przy ruszania) - zawsze to wyłączam, ale chciałbym to dezaktywować na stałe (jest jakiś sposób?); ale jak temperatura za zewnątrz +20 C, to S&S wyłączy silni silnik na 15sek, aby potem włączyć bo "ogrzewanie priorytetowe" - więc realnego pożytku z tego S&S nie ma ani zimą ani latem - Czasem można wysiąść z samochodu a zapomnieć wyłączyć silnik - silni cichy na biegu jałowym, a szczególnie jak się nie wyłączy wcześniej Start&Stop, to nie ma wyraźnej informacji (głośnik) przy otwarciu drzwi, że aut jest aktywne (można ot jakoś zmienić?)
Renault Captur II Crossover