Skoda Roomster 1.2 TSI - przestrzeń dla każdego
Debiutująca na rynku w 2006 roku Skoda Roomster od początku miała łączyć pewne przeciwieństwa. Auto rodzinne i do tego akcenty sportowe. Duża ładowność samochodu i przyjemność z jazdy. Sama nazwa pochodzi od połączenia słów "room" i "roadster". Czy leciwa Czeszka ma czym jeszcze zaskoczyć potencjalnych nabywców?
Cena bazowa testowanej Skody Roomster Noire wynosi 58 300 zł. Podstawowa wersja Roomstera jest jednak znacznie tańsza i zaczyna się już od 38 100 zł. Za dodatki takie jak panoramiczny dach trzeba dopłacić 2 700 zł, w tej samej kwocie jest dostępna nawigacja satelitarna z radiem CD i mp3 oraz mapami Europy Wschodniej lub Zachodniej. Przygotowanie pod telefon GSM II wyniesie nas 1 200 zł, tempomat kosztuje 700 zł, podłokietnik z zamykanym schowkiem jest za 450 zł. Całkowity koszt wyposażenia opcjonalnego wynosi 7 750 zł. W ofercie Skody możemy znaleźć jeszcze dwie wersje Roomstera. Pierwsza z nich to Roomster Scout utrzymany w terenowej stylistyce od 50 150 zł. Druga wersja z kolei to Roomster GreenLine charakteryzujący się niską emisją CO2 oraz funkcją Start-Stop. Ceny zaczynają się od 63 050 zł.
Skoda Roomster jest autem spokojnym. Nie znajdziemy w nim ukrytych pokładów mocy, która pozwoli nam zaszaleć. Jednak przyjemne prowadzenie połączone z bardzo dobrym wchodzeniem zakręty tworzy interesujący zestaw dla każdego, kto szuka auta rodzinnego. Dodatkowo ogromne możliwości załadunku bagażu tworzą nam auto, które mimo upływu czasu w dalszym ciągu dzielnie broni swojej pozycji na tle co raz więcej oferującej konkurencji.