Poznaliśmy ceny dwóch nowych wersji Alpine A110

Zaprezentowane podczas tegorocznej wystawy samochodowej w Genewie modele Alpine A110 Pure i Legende uzupełnią ofertę tej francuskiej marki. Ceny za te odmiany sportowego modelu wynoszą odpowiednio 234 000 i 256 000 zł.

Oba nowe modele pod względem technicznym nie różnią się od Alpine A110 Premiere Edition. Mają tę samą aluminiową konstrukcję, 1,8-litrowy silnik o mocy 252 KM umieszczony centralnie oraz przednie i tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami trójkątnymi. Wraz z nowymi wersjami marka Alpine wprowadza trzy nowe kolory nadwozia, dostępne w opcji: Biel Opalizująca, Niebieska Otchłań i Szary Tonnerre.

Wszystkie wersje A110 są objęte trzyletnią gwarancją producenta (lub do 100 tys. km), z możliwością przedłużenia do czterech lub pięciu lat.

Alpine A110 Pure jest niezwykle lekki. Wyposażony w kubełkowe fotele Sabelt o masie 13,1 kg i 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich waży poniżej 1100 kg. W kabinie sportowy charakter modelu podkreślają m.in. tapicerka ze skóry i mikrofibry oraz wykończenie włóknem węglowym w kolorze matowym. A110 Pure posiada przełącznik trybów jazdy obejmujący trzy ustawienia: Normal, Sport i Race. Na wyposażeniu seryjnym znajdziemy ponadto klimatyzację, system nawigacji satelitarnej, aplikację Alpine mySPIN oraz przednie i tylne oświetlenie w technologii LED.

Alpine A110 Legende ma natomiast charakter auta typu GT. Odmiana ta wyróżnia się fotelami z regulacją w 6 kierunkach, tapicerką ze skóry w kolorze czarnym lub brązowym i systemem audio Focal. Wnętrze wykończone zostało lakierowanymi elementami z włókna węglowego. Na wyposażeniu znajdziemy dodatkowo czujniki parkowania z kamerą cofania. Dwukolorowe obręcze kół „Legende” to ukłon w kierunku pierwowzoru - modelu A110 Berlinette 1600S.

Podobnie jak A110 Pure, A110 Legende wyposażony jest seryjnie w możliwość wyboru trzech trybów jazdy, klimatyzację, system nawigacji satelitarnej, replikację ekranu smartfonu Alpine mySPIN oraz przednie i tylne oświetlenie w technologii LED. Dostępne są także aktywny sportowy układ wydechowy oraz podgrzewane siedzenia.

Dodano: 5 lat temu,
autor: Wojciech Traczyk,
zdjęcia: Renault
Zobacz inne artykuły
Chcesz kupić dobre auto używane? Pokażemy Ci, jak to zrobić bezpiecznie i wygodnie
Jaki rejestrator jazdy najlepszy? Ranking kamer samochodowych
Czy ubezpieczenie auta musi być drogie? Inszury.pl, bo cena jest ważna
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .