Szukaj

Volkswagen Golf VI Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 2011 Volkswagen Golf 1.6 TDI, 105 PS, Kombi, Zareje...

32 800 PLN
Volkswagen
Golf
2011
diesel
105 KM
+48
SIERAKOWICE (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 164 108 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf 1.6 TDI, 105 PS, Kombi, Zareje...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 534 mm
Szerokość
1 781 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,6
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Autem jeżdżę od 5 lat. W tej chwili ma już 250 000 km z czego ja zrobiłem 100 000. Auto ostatnio zaczęło więcej palić, straciło dynamikę, silnik się męczył przyspieszając. Pomogło płukanie DPF. W tej chwili jazda nie przekraczając 110 km/h poniżej 4,5 l/100 choć wtryskiwacze już nieśmiało proszą o wymianę delikatnie postukując podczas przyspieszania. W sumie nie żałuję. Auto godne polecenia ale nie na krótkie dystanse
5,4
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Spalanie zalezy od nogi. Trasa Lublin - Olsztyn na ekspresowkach jechalem 140km/h a na pozostalych drogach raczej przepisowo i spalanie wyszlo 5,6l. Na trasie Olsztyn - Grudziadz gdzie max predkosc 110km/h i jazda przepisowa spalanie wyszlo 4,7. W miescie jezdze bardzo malo tym samochodem bo mam drugie. Miesiecznie w miescie jezdze okolo 50km a w trasie okolo 2000km i srednie spalanie z 10 tys km wynosi 5,2l.
5,2
Volkswagen Golf VI
Variant 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Wszystko uzaleznione jest od stylu jazdy.Przy bardzo delikatnym wciskaniu gazy mozna zejsc ponizej 5l ale wciskajac w podłoge ponad 6,5l spokojnie.Jezdze raczej normanlnie w okolicach 100kmh{jak pozwalają warunki na to}Jak dla mnie silnik jest ok bo do agresywnej jazdy i predkosci to raczej 2.0tdi.Jedyny minus to troszke za głoośny w porównaniu z cdti hdi itp nowoczesnymi silnikami.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Całokształt
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf