Szukaj

Toyota Prius II 2007 Toyota Prius 1.5 HSD, 1. Właściciel, Automat

22 499 PLN
Toyota
Prius
2007
hybrydowy
78 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 354 936 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 78 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Prius 1.5 HSD, 1. Właściciel, Automat

4,5
~Łukasz
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Toyota Prius czyli auto do granic możliwości ekonomiczna i bezawaryjne, poza tym poziom wyposażenia i komfortu który oferuje ten samochód bije konkurencję na głowę. Przy rozgrzanym silniku spalanie gazu na poziomie 5.5-6.0 litrów w mieście, w trasie 90km/h można spokojnie zejść poniżej 5l na 100km. Ale samochód nie jest bez wad, jego główną wadą jest koszt zakupu, który znacznie odstaje od innych samochodów z tego rocznika z tego segmentu,...
4,6
~Gotoxy76
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Idealny samochód dla osób na których pisk opon przy ruszaniu ze świateł nie robi wrażenia. Nic się nie psuje,ale części tanie. Mało pali, tanie oc, w środku przemyślany, 18 lat bez rdzy, 300tys przebiegu silnik jak nowy, w środku nic nie zniszczone, siedzenia nie przetarte, kierownica nie wytarta ,plastiki nie poniszczone, symbole na przyciskach nie przetarte, jedynie mała rysa na dzwigni do otwierania schowka. Większość ludzi obawia się...
4,2
~Anonim
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Szukaliśmy samochodu z automatem, który będzie mógł wjechać na parking podziemny (zasilanie gazem odpada), o zadowalającej dynamice, rozmiarach i wyposażeniu, a który nie zrujnuje naszego budżetu. Po naprawdę długotrwałych poszukiwaniach padło na Priusa i wyboru absolutnie nie żałuję. Zdecydowanie nie jest to samochód rozrywkowy - MX5 byłaby pewnie lepsza. "Autobus" też nie - S-Max przewiezie więcej ludzi i walizek. Na dziury...

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Prius