Szukaj

Hyundai ix20 Mikrovan 1.6 CVVT 125KM 2014 Hyundai ix20 Automat Klimatyzacja

29 900 PLN
Hyundai
ix20
2014
benzynowy
124 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2014
Przebieg 40 700 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 124 KM
Pojemność silnika 1 591 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai ix20 Automat Klimatyzacja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,2 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 100 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
70% 30%
6,5
Hyundai ix20
Mikrovan 1.6 CVVT 125KM 92kW
Witam, czytając opinie byłem w szoku jeżdżę nim 3 lata i zrobiłem 50000km. Takich spalań nigdy mi się nie udało osiągnąć jak piszą inni. Faktycznie musiałem się nauczyć jeździć bo palił więcej ale gdy zacząłem praktykować używanie biegów i nie słuchanie komputera to pali mi mniej. Faktycznie powyżej 120 km/h apetyt rośnie ale to jest logiczne jest to samochód wyższy i do tego "klin" nie samochód z silnikiem przed szybą tylko pod szybą rozkład oporów powietrza jest inny. Ale wracając faktycznie przy 140 około 7,8 spalania rzeczywiste komputer przekłamuje 0.3 w mieście w trasie tak jak wskazuje o ile tankuje się do pierwszego wybicia dolewanie znacząco wpływa na wskazania. nauczyłem się jezdzić w zakresie 2-3 tys 80km/h 5bieg, szósty bieg dopiero 90 km/h a najlepiej 100km/h na piatym biegu najniższa 60 z założeniem że jade sam i po równym ja jestem zadowolony jakbym jechał w trasie 80kmh 5 bieg srednie w trasie 4,8l , 90km/h 5 bieg 5,2l, porównywalnie jak na 6 dlatego szósty bieg od 90 najlepiej 100 zakładając jade sam dodatkowe obciążenie jednoczśnie podnosi optymalna prędkość.
7,5
Hyundai ix20
Mikrovan 1.6 CVVT 125KM 92kW
Zużycie paliwa wraz z glośną pracą zawieszenia to dwie negatywne cechy ix20. Licząc rzeczywistą ilość zatankowanej benzyny, po przejechaniu ponad 50.000 km wynik wynosi 8,45 l/100 km, przy jeździe w dużym, często zakorkowanym mieście. Dwa weekendowe wyjazdy w Polskę w ciągu 6 lat eksploatacji nie mają właściwie żadnego wpływu na osiągnięty wynik (średnia z tych "testów" drogowych to ok. 6 l/100 km przy oszczędnym użyciu pedału gazu). Przy super oszczędnej jeździe w mieście (tak jak przy włożeniu wydmuszki pomiędzy stopę a pedał gazu) można osiągnąć ok. 7 l. Tylko to nie jest jazda, a toczenie się po ulicy. Generalnie myślałem, że 6-ty bieg będzie nadbiegiem autostradowym, do włączenia powyżej 100 km/h. A w rzeczywistości szóstkę komputer zaleca włączać już przy 65 km/h i przy tak "długim" biegu (aż do max 185 km/h) powyżej 120 km/h rosnące obroty silnika łapczywie wysysają paliwo ze zbiornika.
7,2
Hyundai ix20
Mikrovan 1.6 CVVT 125KM 92kW
Generalnie auto nie jest najoszczędniejsze.Trzeba średnio liczyć że min. 7,0 l/100 km spala IX20 z włączoną klimą.Na autostradzie potrafi spalić ok. 8 l/100 km przy 140 km/h.Pojem. 1,6 i ponad 120 km nie ma szans na mniejsze spalanie niż 6 l. Mi w każdym razie po przejechaniu ok. 4400 km nie udało się zejść poniżej tej granicy. Przyśpieszenie znośne chociaż 6 bieg używam dosyć szybko bo od ok. 70 km/h. Skrzynie biegów mogła by mieć nieco inne stopniowanie. Szósty bieg powinien być od 90 km/h, wtedy przy 140 km/h paliłby mniej...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai ix20