Szukaj

skrzynia automatyczna zrywa
Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007

  • Autor: ~dawid
  • Kategoria: układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.

Komentarze

http://www.midparts.com.pl/pl/p/AW55-50-Sterowanie-VolvoRenault/3133 prawie na pewno to -zawory hydrauliczne zużyte,cewki nie dają rady przełączać biegów płynnie a wszystko dla tego że właściciel koncernu-czyli Ford-ukrył konieczność zmiany oleju w skrzyni żeby zaniżyć koszta serwisowania.Skrzynie jakoś wytrzymują okres gwarancji a potem zgon.Warto kupić używana tylko z młodego rozbitka.Można zmienić olej na właściwy oraz dodać Lube gard LXE z dodatkiem zmniejszającym tarcie i szybko sprzedać auto.Potem będzie ciekawiej-skrzynia nie wyłączy biegu aż depniesz na hamulec trochę mocniej,trochę mnie to zaskoczyło na pewnym rondzie.
Odpowiedz
Volvo V70 II