Szukaj

Najnowsze raporty Volkswagen Golf

6,2
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Zakupiłem pojazd o udokumentowanym przebiegu 87 tys km. Przejechałem od zakupu ok. 7 tys. km. Zero awarii, duży pakowny bagażnik, normalnie z założoną płytą podłogi bagażnika ma 500 litrów, natomiast po zdemontowaniu podwójnej podłogi aż 600 litrów pojemności. Póki co jestem mega zadowolony z zakupu. Na rodzinne wakacje kawał miejsca na bagaż jak i wygoda wew. kabiny. Uturbiony 4 cylindrowy silnik 1.2 tsi już na pasku rozrządu z serii EA211 mimo skromnych 110KM dobrze radzi sobie z tym autem nie robiąc wiru w baku.
5,4
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Średnie spalanie od nowości do teraz tj styczeń 2023 do sierpień 2024 to 6,0 l / 100 km. Jest to spalanie uzyskane po przejechaniu niespełna 37 tys km. W całej średniej najwięcej stanowią dojazdy do pracy - Kraków do miejscowości pod Krakowem. Dojazdy Kraków - Myślenice lub po prostu jazda po Krakowie. W przeróżnych konfiguracjach - od samotnej jazdy 1 osoby, po rodzinne przejazdy 2+2. Jazda generalnie z nastawieniem na to, żeby jechać oszczędnie, ale życie w ciągłym biegu i pośpiechu. Pewnie dałoby się osiągnąć niższe spalanie, ale raczej nieznacznie. Natomiast bardzo łatwo uzyskać większe spalania. Utknięcie w naprawdę sporym krakowskim korku bez problemu przebije średnią 7-8 litrów. Tak naprawdę wszystko zależy jakie trasy trzeba pokonać. Bo stanie w korku potrafi podbić. Dodatkowo moc jak na ten samochód jest optymalna do płynnych przejazdów podmiejsko - autostradowych. W mojej opinii najbardziej mocy brakuje paradoksalnie w mieście. Auto słabo przyspiesza z tzw dołu. I gdy zapala się zielone światło są 2 wyjścia: Albo ruszyć bardzo delikatnie blokując wszystkie auta za sobą, albo płynnie i w miarę szybko przyspieszyć do przelotowych po Krakowie 70 km / h (Rybitwy) / Podgórze), ale wkręcając go na wyższe obroty. Kumulacja kilku czerwonych świateł i dynamiczne ruszenie robi spalanie nawet w okolice 10l. Mam porównanie do nieco lżejszego VW z 1.5 DSG 150 KM i tam wygląda to zdecydowanie lepiej, bo auto nie męczy się tak, aby rozpędzić się do przelotowej prędkości. Ogólnie uważam, że jak na te gabaryty samochodu, spalanie jest świetne i wyklucza sens hybrydy - chyba, że ktoś jeździ gł w korkach. W zależności od oferty w danej chwili (bo one potrafią się kształtować bardzo zmiennie) wolałbym wersję 150 KM i to najlepiej z DSG. Natomiast wszystko kwestia ceny.
163
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Auto w moim posiadaniu od nowości 2020 do 2024, wozidelko do miasta. Bateria 37kwh w lato miasto zasięg który można wykręcić to 210km( auto po naładowaniu do 100% pokazuje 300km zasięgu) trasa około 30km mniej. Zima zdecydowanie gorzej pomimo pompy ciepła w którą golf był wyposażony. Szybkie ładowanie przy mrozach poniżej -8*C nie istnieje.. tzn. z przysłowiowych 30 min w lato z 10-80%...zamienia się 1.5h ładowania na "szybkiej ładowarce". Jeżeli chodzi o ładowanie na ładowarce prądu przemiennego ~7,2kw nie zależnie czy lato czy zima około 5-6h od 10-100%.
4,5
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Silnik bardzo oszczędny! Trasa o długości 130km z czego 90km autostrady reszta (wsie) spalanie UWAGA 3,6l, robione oczywiście pod sprawdzenie jak nisko da się zejść kilka razy depnięcie gazu (160km/h+) tak cała trasa 120/140km/h. Jeżeli chodzi o spalanie przy ciężkiej nodze nie tylko na autostradzie nie zdarzyło mi się wyjść ponad 5,7l. Przy jeździe normalnej trasa 40km trochę świateł, coś trzeba wyminąć, gdzieś trzeba szybciej pojechać i mocno przyśpieszyć 4,2/4,9 l/100 bez problemu. Jeżeli ktoś jeździ bez jakichś niepotrzebnych przyśpieszeń bez problemu 4,0/4,4 będzie miał!
4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.
9,2
Volkswagen Golf VIII
GTI 2.0 TSI 245KM 180kW
Samochód oszczędny przy prędkościach międzymiastowych na drogach krajowych (80-100km/h) potrafi zejść naprawdę nisko (minimum jakie pokazał mi komputer pokładowy to 5,6 lna dystansie 60km. W mieście spali od 9l do tak naprawdę 20l, wszystko zależne od stylu jazdy. Moja ostatnia trasa zimą 400km z prędkością 130km/h na tempomacie na drodze szybkiego ruchu, 4 osoby i pełny bagażnik oraz zbiornik - 7,4l Średnie spalanie według komputera z ostatnich pokonanych 4tys km - 8,0l Jak na moc oferowaną przez ten silnik uważam, że naprawdę mało paliwożerne auto.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf
Średni koszt przejechania 100 km
28,25 zł
5,9
l/100km
8,0
l/100km
3,9
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,1
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.0 TSI 110KM 81kW
Auto jak jeździ się delikatnie jest oszczędne jak diesel bo pali grubo poniżej 5l. Nie sztuką jest dla mnie zrobienie 900km na 45l baku. Rekord to długa trasa poza miastem gdzie spaliłem w okolicach 4l. Oszczędny nawet po autostradzie, bo przy ciągłej jeździe 160km mam średnie spalanie 6.8l/100km co uważam za rewelacyjny wynik przy takiej prędkości. W dwa lata przejechane 120000km i zero usterek (czasami multimedia się zatną i to wszystko). Mogę spokojnie polecić !
5,1
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.0 TSI 110KM 81kW
Auto jak jeździ się delikatnie jest oszczędne jak diesel bo pali grubo poniżej 5l. Nie sztuką jest dla mnie zrobienie 900km na 45l baku. Rekord to długa trasa poza miastem gdzie spaliłem w okolicach 4l. Oszczędny nawet po autostradzie, bo przy ciągłej jeździe 160km mam średnie spalanie 6.8l/100km co uważam za rewelacyjny wynik przy takiej prędkości. W dwa lata przejechane 120000km i zero usterek (czasami multimedia się zatną i to wszystko). Mogę spokojnie polecić !
4,9
Volkswagen Golf VIII
Variant 2.0 TDI 115KM 85kW
Auto z tym silnikiem tzn 2 litry w mieście nie będzie oszczędności ale nie zmienia to faktu że wypada o stokroć lepiej od benzyny. Tak na marginesie jestem posiadaczem ósemki z roku 2021 diesel dwu litrowy manual
4,9
Volkswagen Golf VIII
Variant 2.0 TDI 115KM 85kW
Auto z tym silnikiem tzn 2 litry w mieście nie będzie oszczędności ale nie zmienia to faktu że wypada o stokroć lepiej od benzyny. Tak na marginesie jestem posiadaczem ósemki z roku 2021 diesel dwu litrowy manual
Volkswagen Golf