Silnik 3.0 diesel 245 KM z 8 biegowym automatem, to chyba najlepszy wybór. W rodzinie jest taki od nowości. Przebieg 250 tys i wymieniane były tylko klocki, raz tarcze i rozrząd przy 230 tys. A to bardzie zapobiegawczo. Ja obecnie kupiłem X6 z tym silnikiem z 2010 roku i jestem mega zadowolony. Przebieg symboliczny 120 tys. Auto naprawdę dynamiczne i można pojechać szybko i w miarę ekonomicznie. Mówimy o ciężkim suvie. Warto dopłacić do skrzyni 8 biegowej, bo to przepaść w osiągach i spalaniu. ale cenowo wersja 8 biegowa jest sporo droższa od 6 biegowej. Wiem bo ostatnio to przerabiałem. Nie polecałbym wersji na dwóch i trzech turbinach. Znajomy ma X5 E70 3.0 diesel dwie turbiny od nowości i naprawiał skrzynie, reduktor u turbinę. Przebieg 180 tys. Nie wiem może taki egzemplarz albo właściciel.