Szukaj

Volvo V60 I Kombi 1.6 DRIVe 115KM 2012 Volvo V60 D2, Skóra, Navi, Klima, Klimatronic

32 999 PLN
Volvo
V60
2012
diesel
114 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 255 691 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 114 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo V60 D2, Skóra, Navi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 628 mm
Szerokość
1 865 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
2,8
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
17% 83%
5,7
Volvo V60 I
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Samochód bardzo ekonomiczny i dynamiczny. W ruchu miejskim delikatnie przeszkadza duża masa pojazdu oraz krótka jedynka i dwójka, ale można się do tego przyzwyczaić, jednak w trasie samochód sprawuje się wyśmienicie. Mimo iż pod maską znajduje się silnik 1.6 o mocy 115KM i 270 Nm można nim bardzo przyjemnie podróżować. Wyprzedzanie ciężarówek bez redukcji biegu czy gwałtowne przyspieszenie na 5 czy 6 biegu nie stanowi problemu, Volvo bardzo fajnie się zbiera. Poniżej 1500 obr/min czuć turbodziurę jednak po przekroczeniu tych obrotów samochód płynnie i odczuwalnie wyrywa się do przodu. Przebieg mocy i momentu jest bardzo liniowy, silnik można kręcić do 4000 obr ale nie odczuwa się przez to jakiś gwałtownych przeciążeń podczas przyspieszania, jednak po spojrzeniu na prędkościomierz widać jak sprawnie nabiera prędkości. Elastyczność silnika w trasie jest jego największą zaletą, jak również niskie spalanie. Samochód w trasie po drogach krajowych zadowala się około 5 litrami ON na 100km, prawdopodobnie można osiągnąć niższy wynik jednak jeżdżę bardzo dynamicznie i nie należę do kierowców oszczędzających każdą kroplę paliwa. W ruchu mieszanym volvo spala od 5,6 do 6,4 litra w zależności od temperatury otoczenia, natężenia ruchu itp. Bardzo rzadko poruszam się po centrach dużych miast, częściej po małych miasteczkach a spalanie oscyluje w granicach 6 litrów. Ostatnio pokonałem trasę 1000km z czego 90% była to autostrada, a tempomat ustawiony na 140km/h ze sporadycznymi przyspieszeniami do 170 km/h, przy włączonej klimatyzacji, z czwórką pasażerów, Volvo spaliło 6,3 litra ON , więc uważam to za wynik rewelacyjny :)
5,0
Volvo V60 I
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
Polecam silnik, mój rekord spalania to 3,7l, na trasie Kraków - Tarnów ze średnią prędkością 70km/h. 6l to spalanie w jeździe mieszanej z przewagą trasy - dynamicznie - dojazdy do pracy. 5,3l to wynik przy normalnej oszczędnej jeździe do pracy. Średnie z ostatnich 5tys km. Dodam, że mam koła 235/40 R18. Wyniki są zawyżone przez wysokie opory toczenia.
5,6
Volvo V60 I
Kombi 1.6 DRIVe 115KM 85kW
jest to średnia spalania z ostatnich 14000 km jaką pokazuje komputer. Autem jeżdżę od 8 miesięcy. Na niemieckich autostradach tempomat: 190km/h bez problemu. Na codzień krótkie odcinki 20-50 km głównie jazda po mieście. Warunki skandynawskie. Pilnować serwisów, tankować i jeździć. Jestem zadowolony. Pozdrawiam

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo V60