Szukaj

Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 2022 Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 V (2018-)

161 900 PLN
Toyota
RAV4
2022
hybrydowy
222 KM
Rocznik 2022
Przebieg 53 268 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 222 KM
Pojemność silnika 2 487 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 V (2018-)

6,6
Liczba komentarzy: 1
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Raport piszę dopiero po roku od zakupu auta. W miesiącach zimowych średnie spalanie w granicach 8,2 l/100 km. W miesiącach letnich 6,2-6,4 l/100 km. W mieście między 5-6 l/100 km. Na autostradzie przy 120 km/h - 6,8 l/100 km, przy 140 km/h - 7,8 l/100 km, przy 160 km/h - już ponad 9l/100 km. Ogólnie średnia z całego roku i ok 20.000 km - 7,2l/100 km. Wynik nieco gorszy od zakładanego, ale jest to normalna jazda bez jakiegoś ecodrivingu ale też bez "pedału w podłogę". Taka jest rzeczywistość i nie wiem jakim cudem ktoś przy normalnej jeździe jest w stanie mieć spalanie rzędu 4-5 l/100 km.
5,8
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Raport po 16 000km: - miasto: tutaj Toyota czuje się najlepiej i spalanie oscyluje w granicach 5-5.5l/100km. Jazda typowo miejska ale dość oszczędna, przygazowywuję tylko gdy jest to niezbędne np. przy wyprzedzaniu ale poza tym jeżdżę tak jak się hybrydą jeździć powinno - poza miastem: mało jeżdżę na tzw. "krajówkach", jeśli już wyjeżdżam poza miasto to głównie jeżdżę autostradami. I z dłuższych wyjazdów: - jeden wyjazd ok. 1100km po Polsce, prędkość przelotowa 140km/h przy bardzo silnym wietrze: 7.5l/100km - przejazd do Chorwacji i z powrotem ok. 2500km, prędkość przelotowa 130km/h, optymalne warunki pogodowe na całej trasie: 5.9l/100km (na odcinku PL-Chorwacja nawet było 5.7) Podsumowanie po 16k: spalanie w mieście jest bardzo dobre o ile się jeździ prawidłowo. Nie rozumiem po co ktoś kto gaz traktuje jako przełącznik "włącz/wyłącz" kupuję hybrydę - a po komentarzach widać, że to się zdarza. Hybryda się odwdzięczy jeśli się nią włąściwie jeździ, jeśli ktoś lubi z każdego startu robić wyścig to nie jest napęd dla niego. Na autostradach też jest bardzo dobrze a przynajmniej nie gorzej, niż przy zwykłym silniku. W optymalnych warunkach auto potrafi osiągnąć rewelacyjny moim zdaniem wynik jakim jest poniżej 6l przy takich gabarytach pojazdu. Przy niekorzystnych warunkach jest nieco gorzej ale nie gorzej niż gdyby to nie była hybryda. Podkreślam jednak jeszcze raz - ja jeżdżę tak jak się hybrydą jeździć powinno czyli bardzo spokojnie, korzystając z mocy silnika wtedy kiedy to jest potrzebne a kiedy nie jest - delikatnie operuję pedałem gazu.
4,6
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rav 4 awd wersja selektionPierwsze tankowanie w lutym spalanie 5,6l.Teraz w maju przebieg 5800 spalanie 4,2l trasa dziennie 50 km.miasto i droga wojewódzka .30 procent to jazda na prądzie.Ogólnie wszystko jest ok .Jedynie brakuje kilku podświetlanych przycisków ale taka jest widocznie koncepcja jakaś toyoty. Przebieg obecny 5800km .Średnie spalanie po pierwszym tankowaniu 5,6l w lutym.Teraz przy przebiegu 5800km.w maju-4,2lDziennie trasa 50 km po drogach miasto i między miastami. .Trasa drogi wojewódzkie przy prędkości do 110 4,0l.Średnio okolo 30 procent to jazda na elektryku.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4