Szukaj

Toyota Camry IX 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 2023 Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive CVT

181 900 PLN
Toyota
Camry
2023
hybrydowy
218 KM
Rocznik 2023
Przebieg 8 200 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 2 487 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive CVT

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 885 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Podane powyżej dane są orientacyjne i niereprezentatywne. Podaję dane na podstawie konkretnych tras: Rok produkcji - 12.2021 model po FL. Przebieg 38.000 km. Samochód używany prawie wyłącznie w dużym mieście - Warszawa, eksploatowany w specyficzny sposób. Podczas największego natężenia ruchu w dzień, trochę w nocy. Sposób jazdy - zrównoważony. Średnie zużycie w trakcie całej eksploatacji - 5,84 l./100 km/. W mieście - lato 5,4 l./100 km. zima ok. 5,9 - 6,0 l./100 km. Najmniejsze zużycie 4,52 l./100 km. Największe 7,72 l./100 km /autostrada - jazda z prędkością licznikową 152 km/.h, wg GPS 140-145 km/h. /momentami 200 km/h. - Niemcy/. Bez większych problemów można osiągnąć zużycie 5,4 - 5,9 l./100 km. w dużym mieście /korki/ jeżdżąc normalnie. W moim przekonaniu to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę masę, wielkość i moc samochodu.
5,3
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 4,5 l / 100 km. Przy mojej normalnej jeździe po mieście samochód pali ok 6,1 - 6,3 litra / 100 km. Dla porównania mogę powiedzieć, że przy podobnym sposobie jazdy poprzedni samochód z silnikiem 1,6 benzyna 156 KM palił 10-10,5 l. Spalanie Camry na trasie przy 150 km / h - ok. 7 - 7,3 litra. Jazda po drodze krajowej 90-110 km / h - 4,3 l / 100. Tak wynika z moich obserwacji po 2 miesiącach użytkowania samochodu i ok 4000 przebiegu. Wszystko na zimowych oponach. Jeśli chodzi o mnie oczekiwania - poziom spalania rewelacyjny.
5,8
Toyota Camry IX
Sedan 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Wyciszenie określam na 6/10. Brakuje okładzin w nadkolach i słychać opony. Spalanie 9/10. W małym mieście raczej się nie sprawdzi, gdyż zimny silnik spala tyle co benzyna. W cieplejsze miesiące szybciej się nagrzewa i można zejsc w mieście do 4.5l na 100 km. W trasie pokazuje się z najlepszej strony - szybkie wyprzedzanie i zużycie paliwa na poziomie 5.0-5.8 to standard. Autostrada - średnio 6.0-7.0 w zależności od wiatru i terenu. Prędkości około 140 km/h. Bywają momenty, ze w korku na odcinku 2km spali średnio 1l/100km. Nie znam bardziej oszczędnego auta z taką mocą i za te pieniądze. Na plus systemy w wersji executive. Skrzynia działa bardzo dobrze. Jeżeli piłujesz to wycie będzie przeszkadzać. W normalnej jeździe jednak jest niezauważalne. Media słabe, ale mi wystarczą. Najważniejsze, ze auto ma oszczędność diesla przy prostocie wolnossącej benzyny. Kupiłbym drugi raz, gdybym miał wybierać. Ewentualnie lexusa Es.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Karoseria - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Camry