Szukaj

Toyota Avensis II Sedan 2.0 VVT-i 147KM 2005 Toyota Avensis 2.0, Salon Polska, Xenon, Klima

12 999 PLN
Toyota
Avensis
2005
benzynowy
147 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 296 577 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 2.0, Salon Polska, Xenon, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 645 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
7,8
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Samochód z tym silnikiem nie jest demonem prędkości, jednak spokojnie wystarczy do przyjemnej spokojnej jazdy. Chcesz wyprzedzić to wrzucasz go na obroty, łapiesz moment i samochód idzie. Jeżdzę nim od 2 miesięcy na trasie 35 kilometrów i udało mi się spalić nawet jedyne 6l/100, licznik spalania w danym momencie bardzo pomaga w oszczędnej jeździe. W mieście i korkach jest niestety gorzej, bo spalanie podskakuje do wartości nawet 10l/100. Podobnie a nawet nieco gorzej w przypadku dynamicznej jazdy. Niemniej jednak bardzo niska awaryjność silnika i auta jako całości rekompensuje średnio-wysokie koszty paliwa. Trzeba też jednak pamiętać o tym, iż w moim przypadku jest to samochód z 2003 roku, a więc już 11-letni z ponad 220 tys. przebiegu.
9,0
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 VVT-i 147KM 108kW
Avensisa T 25 (2.0 VVT) użytkuje od kilku lat. Samochód ten służy mi głownie do przemieszczania się po mieście podczas dojeżdżania do pracy. Niestety jest to krótki odcinek prawie 3 kilometrowy i wtedy spalanie jest wysokie ok. (12 l/100 km. Wystarczy jednak, że dłużej pojeżdżę po mieście na rozgrzanym silniku to spalanie średnie schodziło poniżej (10 l/100 km). Natomiast w cyklu mieszanym w moim przypadku przejazd na zakupy do większego miasta na odcinku 50 km gdzie 3/4 to trasa, a reszta to jazda od świateł do świateł i szukanie miejsca na zaparkowanie to wtedy średnia ze spalania wynosi około (8,3 l/100km). Minimalne spalanie można osiągnąć oczywiście w trasie na dużych dystansach w moim przypadku w naszych warunkach drogowych z zachowaniem rozsądnej i bezpiecznej jazdy udało mi się uzyskać średnie spalanie (6,7 l/100km). Podsumowując to wszystko i biorąc pod uwagę moje doświadczenie z tym samochodem mogę stwierdzić, iż silnik 2.0 VVT może być oszczędny w długiej trasie i cyklu mieszanym ale jest mało oszczędny na odcinkach do 3 km gdzie pracuje na zimnym silniku. Jest to zresztą przypadłość wszystkich samochodów. Jednak silniki benzynowe maja duże rozbieżności pomiędzy trasą a "zimnym" miastem. Diesel będzie i tak oszczędniejszy ale w tym silniku odpadają wydatki na utrzymanie diesla w dobrej kondycji (wtryski, turbo, sprzęgło, paski, itp. . Użytkuje też jednocześnie ( służbowe i znajomych) inne samochody i są to przeważnie diesle i wiem ile kosztuje ich utrzymanie, czasem koszt jednorazowej naprawy 8 letniego diesla wynosił 1/4 jego wartości.
9,1
Toyota Avensis II
Sedan 2.0 VVT-i 147KM 108kW
WYSOKA NIEZAWODNOŚĆ !!!! Jak na silnik benzynowy o mocy 147KM, systemem VVT i wtryskiem bezpośrednim jego potrzeby paliwowe można uznać za przeciętne. U mnie spalanie jest różne w zakresie od 6.7 - 12.0 l/100 km. średnia może wynieść 8,5 l/100 km. Jednak biorąc pod uwagę wszystkie wydatki na utrzymanie tego samochodu wypada to bardzo dobrze. Samochód ten uznawany jest za mało awaryjny, zawsze jest w na szczycie rankingów niezawodności, sam silnik jest też wysoko oceniany. Rozrząd jest napędzany łańcuchem, brak zwyczajowo psujących się elementów typu: turbo, sprzęgło 2-masowe, itp. Przy tym silniku nie musimy wydawać pieniędzy na zakup drogich części jak w przypadku diesla. To co zaoszczędzimy na częściach włożymy w paliwo i wtedy bilans utrzymania PB i ON wyjdzie podobny.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis