Szukaj

Suzuki Swift IV Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 2007 SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT+GAZ

10 900 PLN
Suzuki
Swift
2007
benzynowy z lpg
125 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 224 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

sprzedam SUZUKI SWIFT 1,6 SPORT

2007r

gaz sekwencyjny ważny do 2033r

oc i pt do konca roku

wspom,kierownicy

el.szyby

abs

radio

klimatyzacja

alarm

cent,zamek

mozliwa zamiana moze byc drozszy

kontakt TYLKO tel.6.04 8.1.5 5.8.1

7,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Zdecydowanie brakuje mu 6 biegu na trasę gdyż w przypadku prędkości powyżej 120 nie wygląda to już tak wesoło a 120km/h = 4k obrotów co daje niestety już wysokie spalanie. Średnie spalanie 6,5-7 litrów jest jak najbardziej możliwym wynikiem do uzyskania i nie jest to żadne wleczenie się ale: -Na trasie wiadomo prędkości 100-120 max. -Przyspieszając wciskamy gaz na 3/4 bieg zmieniamy przeważnie przy 2-3k obrotów w zależności od sytuacji (przyśpieszamy jak 90% samochodów na drogach) -Omijamy drogi z dużą ilością świateł gdzie czekają nas częste postoje -Omijamy korki Podczas jazdy na trasie przy prędkościach 80-90 spalanie jest na bardzo niskim poziomie bo 5 litrów. Mi osobiście spalanie średnio wychodzi na poziomie 7,5-8 litrów gdyż co jakiś czas lubię przycisnąć do odcięcia a na trasie jak wracam z uczelni i jest pusto to na liczniku widzę 140-180 no ale wiadomo nie za każdym razem bo to bardzo paliwożerne... Polecam 2 bardzo dobre triki na znaczne zmniejszenie spalania acz są one bardzo oczywiste choć może nie dla wszystkich. -Hamowanie Silnikiem Wykorzystywać hamowanie silnikiem jak się da!!! Przykładowo widzimy w oddali że światło zapala się na czerwone to po prostu puszczamy gaz (oczywiście musi być wrzucony bieg) a wtedy samochód nie spala nic zanim obroty nie spadną poniżej 1,5k (zależy od samochodu) i powoli dojeżdżamy a często zdarza się wtedy że zanim do nich dojedziemy zapala się zielone i wtedy nie marnujemy paliwa na ruszaniu gdzie w takim momencie spalanie jest najwyższe. Hamowanie silnikiem pozwala zaoszczędzić bardzo duże ilości paliwa. -Uczepić się dupy Bardzo dobry pomysł na zmniejszenie zużycia paliwa głównie na trasie. Im większa prędkość tym większy opór powietrza a im większy opór powietrza tym większe spalanie. Np. Jedziemy na trasie i szukamy kogoś kto jedzie z prędkością nas satysfakcjonującą i wtedy "chowamy" się za niego co skutkuje że opór powietrza staje się znacznie mniejszy a spalanie spada. Im bliżej będziemy jechać tym lepiej dla spalania choć dla bezpieczeństwa nie radzę trzymać się zbyt blisko. Komputer w moim modelu zaniża o jakieś 0-0,2 litra co sprawdzałem zalewając pełen bak do pierwszego odcięcia dystrybutora zerując licznik km oraz średniego spalania. Gdy zapalała się rezerwa tankowałem na tej samej stacji przy tym samym dystrybutorze także do pierwszego odcięcia. Test wykonywałem na bodajże 6 tankowaniach.
7,2
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Auto od ponad roku w łapskach. Jeżdzę do pracy ok 15 km (ok 5km korki warszawskie)-średnia dzienna 7.1L/100Km - potwierdzone łopatologicznym zalewaniem. Miewam ciężką nogę ale też umiem się powstrzymać choć ciężko w tym aucie.Dynamika pracy, bezawaryjność w okresie zimowym ( parking otwarty ) rekompensuje te 0.2-05 l/100km więcej bo przecież takie spalanie odnotowują beznyniaki. Znajdzcie benzyniaka przy mocy 125km i doładowaniu porównywalnym do 2.5l bmw czy audi 2.0tdi (obydwa w posiadaniu co daje rzetelność w ocenie). Wszystko pod łapami (multifunkcyjna kierownica) ale mankamentem jest daleko wysunięty panel komputera ( opcja spalania średniego i chwilowego). Odradzam zakup 17-tek chociaż nieziemsko wygląda ale dostaje w tyłek zawieszenie i zwiększa spalanie.
8,2
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Auto w mieście przy spokojnej jeździe pali w okolicach 8-8,3 l/100km. Spokojnie auto może spalić przy agresywnej jeździe 9-9.5 l/100km. Średnie z okresu marzec-kwiecień na oponach zimowych 195/50/16. Trasa 6,5-7l/100km bez autostrad. powyżej 120km/h spalanie wzrasta.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Swift