Szukaj

Peugeot 308 II SW 1.6 BlueHDi 120KM 2016 Peugeot 308 SW Allure Climatronic

24 900 PLN
Peugeot
308
2016
diesel
120 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2016
Przebieg 153 800 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot 308 SW Allure Climatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
3,8 l/100 km
Długość
4 585 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
5,9
Peugeot 308 II
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Nie bardzo rozumiem skąd niektórzy biorą tak niskie wyniki. Jazda po mieście to 7 litrów plus, autostrada powyżej 140km/h zawsze ponad 7 litrów. Na trasach po około 100 km drogami krajowymi, przy małym ruchu i super oszczędnej jeździe - trudno zejść poniżej 4,5 litra, mnie się nie udało. Z ostatnich 5000 km : trochę miasta, trochę dłuższych tras a tak to głównie dojazdy po kilkanaście km do pracy z pod Krakowa - średnia 6,7. Autem da się spalić mniej, ale przy normalnej mieszanej jeździe chciałbym się przejechać z kimś kto deklaruje spalanie poniżej 6l. Jeden bak przejeździłem w 90% do pracy z pod miasta, dbając o oszczędność - średnia 6,2. Ogólnie jest ok, ale spodziewałem się 0,5l/100km mniej.
5,1
Peugeot 308 II
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Autem przejechałem w ciągu 2 lat 40 000 km. Cykl oczywiście mieszany, jazda zdecydowanie ekonomiczna. W lecie udaje się średnio zejść do ok. 4,7 w zimie pali trochę więcej. Klimatyzacja włączona prawie zawsze. Komputer pokazuje spalanie dość precyzyjnie, czasem minimalnie przekłamuje (+ 0,1-0,2 l/100km). Auto jest moim zdaniem godne polecenia. Silnik ten do "normalnej" jazdy jest aż nadto wystarczający. Pojawiła się jedna drobna awaria - zaczęły stukać amortyzatory (wymienione na inny rodzaj na gwarancji - ponoć wada fabryczna). Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie zestrojone jest kompromisowo (i komfortowo i dość pewnie), jest bardzo dobrze wyciszone, dla osób z przodu bardzo wygodne, z tyłu niestety gorzej. Mała kierownica i zegary mi akurat bardzo odpowiadają, kierownica świetnie leży w dłoniach, przy odpowiednim ustawieniu niczego nie zasłania, bardzo wygodnie obsługuje się tempomat. Sterowanie wszystkim z tabletu nie jest może szczytem ergonomii ale nie narzekam, w zamian zyskujemy ładny, elegancki, minimalistyczny dizajn, Sam tablet mógłby działać nieco płynniej - szczególnie podczas obsługi nawigacji. Standardowy system audio gra bardzo dobrze. Poza tym z "minusów" zmiana biegów nie zawsze odbywa się idealnie płynnie, a gałka wykonana z aluminium w lecie parzy a w zimie jest lodowata (mam na nią założoną welurowy woreczek :) - pan z serwisu powiedział, że to nie wada tylko cecha ;). Chromowane nawiewy przy dużym słońcu odbijają się w lusterkach bocznych (dziwne że projektanci tego nie zauważyli). Dość irytujący bywa system "start-stop", który często gasi niedogrzany silnik tylko po to by od razu go odpalić (można go oczywiście wyłączyć ale trzeba to robić po każdym odpaleniu), natomiast gdy silnik jest rozgrzany i stoi się dużo w korkach to system ten sprawdza się całkiem nieźle. Klapa bagażnika mimo, że z jakichś kompozytów - mogłaby lżej się otwierać. Generalnie polecam ten samochód.
5,2
Peugeot 308 II
SW 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Przejechałem 4000 km i jestem zadowolony z zakupu. Auto ciche i ekonomiczne, silnik w kabinie ciężko rozpoznać, że to diesel i ma pomruk większej jednostki ;). Żużycia paliwa, które podałem są realne: Kraków 50/50 (miasto/trasa) to średnie, realne spalanie 5.7 L/100. Dynamika silnika w mieście niewiele ustępuje Volvo V50 2.0D 136KM @320nm ale 308 SW jest cichsza w środku. Wadą wg mnie jest nieco "nerwowe" zawieszenie tzn. odczucie delikatnego "podskakiwania" kół na wybojach. Ale to chyba jedyna wada, jaką znalazłem do tej pory...no może poza belką w tylnym zawieszeniu ;). Auto godne polecenia...

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Ergonomia
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 308