Szukaj

Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 2006 Peugeot 307 Peugeot 307 II LIFT Anglik zarejes...

3 999 PLN
Peugeot
307
2006
diesel
110 KM
+48
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2006
Przebieg 297 700 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Złoty
Liczba miejsc 7

Informacje o samochodzie

Auto do obejrzenia przy ul. Spornej 4.

W dni powszednie przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny pod nr 782,73,43,53

W sobotę i niedzielę auto do obejrzenia tylko w godzinach 10:00-12:00.

Auto sprawne, jeżdżące, do drobnych napraw.

Wizualnie posiada ślady użytkowania.

Wyposażenie:

– fabryczne radio CD ze sterowaniem przy kierownicy

ABS

– alarm

– alufelgi

– centralny zamek

– czujnik deszczu

– elektryczne szyby

– elektrycznie lusterka

– hak

– immobiliser

– poduszki powietrzne

– kurtyny powietrzne

– wspomaganie kierownicy

– dach panoramiczny

– klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

– relingi dachowe

– światła przeciwmgielne

– regulowana kolumna kierownicza

– regulowana wysokość foteli

Ubezpieczenie OC ważne

MOŻLIWOŚĆ POZOSTAWIENIA AUTA W ROZLICZENIU

44FOX-ID: 690

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
183 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 432 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
6,0
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna
6,2
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Komputer pokazywał spalanie na poziomie 6,5 l/100 km, ale zakładam, że ktoś jeżdżący delikatniej lub mniej po mieście spokojnie zejdzie do 5 l. Takie więc jeden z największych plusów tego samochodu. Jeśli chodzi o części, to jest dość tanio, tylko ta liczba napraw...
5,3
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Póki co wiem tyle. Eksploatacja serwisowanie oleje, tarcze, klocki,rozrząd itp. taniocha i duża dostępność. Spalanie, lepiej być chyba nie może 5.6 max (takie niby miasto), więc pewnie na trasie w klimie i załadowany pewnie będzie max 6 :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Karoseria - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 307