Szukaj

Nissan GT-R Coupe Facelifting 3.8 550KM 2013 Nissan GT-R Black Edition. Salon Polska

395 000 PLN
Nissan
GT-R
2013
benzynowy
550 KM
+48
Węgrzce (woj. małopolskie)
Rocznik 2013
Przebieg 41 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 550 KM
Pojemność silnika 3 799 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia coupe
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Tempomat

Informacje o samochodzie

Nissan GT-R Black Edition. Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
315 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
2,7 s
Średnie spalanie
11,8 l/100 km
Długość
4 670 mm
Szerokość
1 895 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
23,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Zużycie paliwa w stosunku do mocy, osiągów i konkurencji jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Oczywiście można zrobić na 70 litrowym zbiorniku ok. 200km, ale jednocześnie na trasie jest w stanie zejść do 8l/100. Ceny części eksploatacyjnych (filtry, płyny) są na przeciętnym poziomie, natomiast pozostałych części np. komplet tarcz i klocków hamulcowych to wydatek rzędu 24k zł, komplet opon letnich Dunlop ok. 8k zł i w przypadku awarii skrzyni biegów, Nissan nie sprzedaje pojedynczych elementów do wymiany, przez co niezbędna staje się wymiana całej skrzyni, co kosztuje ok. 90k zł. Warto więc pomyśleć o naprawdę dobrym ubezpieczeniu w przypadku braku gwarancji.
16,2
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Rozważałem zakup starszej f430, albo 997. Podczas jazdy próbnej nowszą Scuderia, Kraków od salonu Mercedesa przy Armii Krakowej do Nowej Huty, spalił 11 litrów benzyny 0_o . Oczywiście but na każdym świetle. Porsche okazało się zbyt twarde, w dodatku strasznie wadziła mi klatka bezpieczeństwa. Oba samochody kosztowały dużo więcej niż GTR na którego się zdecydowałem. Pierwsza jazde odbyłem na fabrycznym roczniku 2010 o mocy 480 koni. Niesamowita maszyna, od 0-100 przyspieszała podobnie do mocniejszych Porsche i Ferrai ale od 100-200 już czuło się pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na GTR rocznik 2010 z pakietem od SWITZER´a. 840 koni. Jedyna wada jaką dostrzegłem od kupna to półdupek kierowcy i pasażera które w przeciągu 3 miesięcy dosyć znacznie się wytarły (alkantara). Spalanie jest naprawdę przyzwoite. Na trasie Kraków-Wrocław, przy ciągłej prędkości 220km/h spala 16l. Przy prędkości 260 jest niewiele więcej bo około 19l. Prędkość maksymalna 335, niestety tylko testowo przez 2 minuty spalanie 33l. Po Krakowie przy spokojnej jeździe, pali nie więcej jak 15 litrów, ale jak się wjedzie na Bora, to od McDonalda do kolejnych świateł paliwo schodzi w oczach, przejechanie tego odcinka zajmuje mi około 8,5 sekundy i daje niesamowitą frajdę bo co chwile się jakiś jednoślad przystawia. Tak czy owak, samochód uważam za ekonomiczny w stosunku do frajdy jaką daje.
19,3
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Koszty utrzymania samochodu są wysokie, nie ma co się oszukiwać. Do najmniej przyjemnych należą wymiany klocków i tarcz hamulcowych, przekraczają bowiem kwotę 20kPLN. Jeśli chodzi o zwykłe przeglądy okresowe nie ma tragedii, ceny jak dla aut klasy wyższej.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Nissan przeprowadzone przez Euro NCAP.
Nissan GT-R