Szukaj

Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 2017 Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G, Salon Polska, Skóra

85 999 PLN
Mazda
CX-5
2017
benzynowy
165 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2017
Przebieg 71 713 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G, Salon Polska, Skóra

8,0
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Po Facelifcie, Skypassion, 4x4, Automat, bez I-Eloop. Autko zaskakuje ale trzeba też uważać na rodzaj jazdy i dynamikę jazdy w mieście. 1. Przy maksymalnym zamulaniu/dziadkowaniu/eco-drivingu + tempomat, trasy krajówkami przy ok 80-85km/h to wynik nawet 5,9l/100. 2. Przy zwykłej jeździe w cyklu miejsko-pozamiejskim to spalanie w okolicach 7.5l - 8l/100. 3. Przy jeździe w mieście, kilka/kilkanaście km na jeden przejazd, to ciężko zejść z 10l, co ciekawe możne jeździć dynamicznie i nie zwiększa to znacznie zużycia, dzięki zmiennej fazie rozrządów. Przy dłużysz trasach miejskich po rozgrzaniu silnika można wywalczyć 9l/100. 4. W trasie (I tu należy uważać na wiatr, czy jest w plecy czy w twarz i czy jest deszcz, bo wyniki mogą być różne ze względu na niższą aerodynamiczność SUV'ów) przy prędkości 130km/h na liczniku, przy dobrym wietrze jest to 7.5l/100 a przy gorszym 8.5l/100. Zwiększanie prędkości z 130km/h o 10km/h-15km/h potrafi zwiększyć spalanie o 1l/100 i rośnie wykładniczo więc nie polecam walczyć z oporami no chyba że te 20/30 minut w dojeździe do celu robi znaczną różnicę. Jeżdżę głównie na tempomacie, czasami nawet w mieście mi się zdarza włączać jak jest mały ruch. Takie wyniki uważam za przystępne, szczególnie że rozglądam się obecnie za hybrydą i szczerze powiedziawszy w tych rozmiarach ciężko nawet hybrydzie zmniejszyć spalanie więcej niż 20% od tej Mazdy, więc jak sporo nie jeżdżę to może nawet zrezygnuję z przesiadki, ponieważ koszt zakupu to właśnie 20-30% więcej, czyli w moim przypadku się niweluje, a tu mam przynajmniej ładne autko z ciekawą skrzynią i zawieszeniem które nie boi się dynamicznej jazdy.
6,2
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
na benzynie 25 kilometrów dwa razy dziennie, z czego ok 4 km autostradą. Jazda prawie zgodnie z przepisami, ale bez brawury. Kontrolować wskaźnik zużycia i da się naprawdę bez LPG tanio jeździć autkiem. Jak ktoś nie wierzy... średnia prędkość 46 km/h - zanim skrytykujesz zobacz swoją średnią prędkość...
7,1
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
jeśli się delikatnie operuje gazem i zwraca uwagę na wskazania zmiany biegów (ale bez przesady - nie jeździć poniżej 1,5 tys. obrotów) to spalanie w mieście może zejść poniżej 8l. Nie lubi jazdy na krótkich dystansach, kiedy spalanie rośnie wyraźnie

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-5