Szukaj

Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 2022 Mazda 3 Kanjo Sport Automat FVat23 SalonPL...

115 900 PLN
Mazda
3
2022
benzynowy
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 25 650 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mazda 3 Kanjo Sport Automat FVat23 SalonPL...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
6,4
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przedstawiam raport zużycia paliwa z okresu 12 miesięcy, na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów" (mam nadzieję, że daje to jakąś gwarancję rzetelności i, wraz z niniejszym komentarzem, okaże się dla kogoś rzeczywiście przydatne). Raport uwzględnia użytkowanie auta w temperaturach otoczenia od -5 do 30 °C, na dystansie niemal 15.000 km (procentowy stosunek miasto/trasa: 42/58). Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC), ze wskazaniem na "eco-driving". Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 100-120 km/h. Rzeczywiste średnie spalanie w tym okresie wyniosło 6,4 l/100 km, z czego w samym cyklu pozamiejskim 6,0 l/100 km. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. System start & stop zawsze włączony. Cóż... jak na 2-litrowy, wolnossący silnik myślę, że Mazda okazała się zaskakująco oszczędna. UWAGA. Jako "Średnie minimalne zużycie paliwa" przyjąłem wartość rzeczywistego średniego spalania w cyklu pozamiejskim. Natomiast w polu "Średnie maksymalne zużycie paliwa" wprowadziłem wartość "z czapy", aby uzyskać rzeczywiste średnie zużycie paliwa z "Dziennika kosztów", tj. 6,4 l/100 km. Aktualizacja raportu: marzec 2022
7,8
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przy bardziej ekonomicznej jeździe na pewno da się osiągnąć lepsze wyniki, jednak nigdy nie było to moim priorytetem.
6,9
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3