Szukaj

Lexus NX I SUV 300h 197KM 2014 Lexus NX 300h, Salon Polska, Serwis ASO, 4X4

95 999 PLN
Lexus
NX
2014
hybrydowy
197 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 163 829 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 197 KM
Pojemność silnika 2 494 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Lexus NX 300h, Salon Polska, Serwis ASO, 4X4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 630 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
70% 30%
9,8
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Powiem tak, dla mnie najwiekszym negatywnym zaskoczeniem jesli chodzi o spalanie jest zima i bardzo krotkie odcinki jazdy tak do 4-5 km przy jednym uruchomieniu silnika, to jest masakra, w takich warunkach ten samochod pali 12-13 litrow .... to jest szok, i to przy dosc delikatnej jezdzie. Wiec jesli ktos pokonuje wlasnie takie odcinki - odradzam to auto, znacznie lepszym wyborem bedzie auto z turbosprezarka moim zdaniem niz hybryda a jeszcze lepszy diesel. Przy przebiegach ok 10km na jedno uruchomienie silnika, mam tu na mysli przejazc z odcinka A-B no to mozna zimą zejsc ponizej 10 litrow ale wymaga to nie lada wprawy. Dopiero dluzsze dystanse po kilkanascie killkadziesiat km sa w stanie zejsc ze zuzyciem do okolic 8,5-9 litrow zimą. Latem jest lepiej mieszcze sie w 10 l nawet na bardzo krotkich odcinkach, przy dluzszych okolice7,5-8 litrow a w trasie jadac do 110 km/h 6,5-7,5 wiec jest ok. Zima to jest porażka, na krotkich odcinkach do 5km musicie sie przygotowac na 12-13 litrow pomimo tego ze bateria jest niemal na full to silnik sie uruchamia co chwile zeby sie dogrzać.
6,7
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Jak każde auto, ile wciśniesz, tyle wypije :-) A na serio, 2 tony, 4x4, wysoki prześwit i mało aerodynamiczna sylwetka. Jak ktoś się spodziewa 4 litrów, to raczej musi spojrzeć na Yarisa. Ja używam w trasach podmiejskich, nie pcham się w największe korki (średnia ok 35-38 km/h), ale w mieście też jeżdżę często. Korzystając normalnie przy temp +10 spalanie 6,5 - co uważam, za wynik całkiem fajny jak na benzynę z EURO6. Zamulając, na trasie po wioskach udało mi się zejść poniżej 6 (5,8), ale to już była przesada. Sporo zależy od techniki jazdy, u nas płynność raczej niewielka.
7,2
Lexus NX I
SUV 300h 197KM 145kW
Aktualizacja 2019/01/10 - po przejechaniu 100tys/km "przeliczyłem wg zapisanych wszystkich tankowań" średnie spalanie na poziomie 7.1l. Wg moich amatorskich testów (prędkość podawana wg GPS a nie licznikowych); miasto 6.5l (przy przebiegu 147000+1.5l) ruch podmiejski 6-7l (przy przebiegu 147000+1l) trasa do 90km/h 6.5l droga raz przez wioski/miasteczkana prądzie + 90 na trasie (przy przebiegu 147000+1l) Przy wyższych prędkościach nie ma znaczenia napęd hybrydowy; ekspresówka tempomat 120km/h- 9.5l autostrada 140km/h 12.5l v=max 185km 22-23l Aktualizacja 2021/02/07. Test baterii hybrydowej w aso wypadł pozytywnie ale wg moich pomiarów spadek o 1/4 może nawet o 1/3 w odniesieniu do nowego (dawniej ostanie ~2km do domu byłem dotrzeć na akumulatorach - od roku niestety mi się nie udało ani razu - brakuje z 0.5km. Spalanie wzrosło o około 1.5 litra w odniesieniu do moich wpisów przy przebiegu 8l

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus NX