Szukaj

Lexus NX I SUV Facelifting 300 238KM 2021 Lexus NX 300 F Impression AWD I (2014-2021)

174 900 PLN
Lexus
NX
2021
benzynowy
238 KM
Rocznik 2021
Przebieg 30 859 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 238 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Szanowni Państwo - Przyjmujemy w rozliczeniu auta wszystkich marek.

Salon samochodów Lexus Toyota Ukleja to autoryzowana stacja dealerska marki Toyota i Lexus. Jesteśmy firmą, która działa na rynku motoryzacyjnym od 1978 roku.

Adres: Zawady 38 Poznań 61-002

Lexus NX 300 F Impression, Benzyna 238KM, salon Polska, serwis ASO, FV 23%.

Opis wyposażenia:

ABS

• Adaptacyjne światła drogowe (AHS)

• Apple CarPlay oraz Android Auto

• Asystent utrzymywania pasa ruchu (LTA)

• Bagażnik otwierany i zamykany elektrycznie

• Bluetooth

• Czujnik deszczu

• Czujnik zmierzchu

• Czujniki parkowania, przód i tył

EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania

• Elektryczny hamulec postojowy (EPB)

• Felgi aluminiowe 18 F Sport (czarno-srebrne) z ogumieniem 225/60

• Fotele przednie ogrzewane

• Fotele przednie regulowane manualnie w 6 kierunkach

Immobilizer

• Interfejs Remote Touch Pad do obsługi multimediów

• Kamera cofania

• Kierownica wykończona skórą z panelem sterującym audio, telefonem i wyświetlaczem

• Kierunkowskazy LED sekwencyjne - przód i tył

• Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa

• Kolumna kierownicy z elektryczną regulacją wysokości i wysunięcia

• Lampy tylne z sygnalizacją gwałtownego hamowania

• Lusterka zewnętrzne automatycznie składane i podgrzewane

• Lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne

• Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się automatycznie)

• Manetki do zmiany biegów przy kierownicy

• Nakładki progowe

• Poduszki powietrzne boczne w oparciach foteli przednich (TAP)

• Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera

• Poduszki powietrzne dwustopniowe kierowcy i pasażera przedniego fotela

• Poduszki powietrzne kurtynowe boczne

• Reflektory przednie w technologii Full LED L-Shape

• Relingi dachowe zintegrowane

• Selektor trybów jazdy: 3 tryby (Eco. Normal, Sport)

• System Inteligentny kluczyk, z klamkami zewnętrznymi podświetlanymi LED

• System kontroli trakcji TRC

• System Lexus Premium Navigation; Radio AM/FM z DAB, CD, 10 głośników, wyświetlacz 10.25 cali

• System monitorowania martwego pola (BSM)

• System ochrony przedzderzeniowej PCS z wykrywaniem pieszych

• System ostrzegający o spadku cisnienia w ogumieniu (TPMS)

• System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy (SWAY)

• System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA)

• System rozpoznawania znaków drogowych

• System stabilizacji toru jazdy VSC

• System wspomagający ruszanie pod górę HAC

• System wspomagania hamowania awaryjnego (BAS)

• Szyby regulowane elektrycznie - przód + tył

• Szyby tylne przyciemniane

• Szyby z filtrem UV

• Światła przeciwmgielne LED z funkcją doświetlania zakrętów

• Światła tylne LED

• Tapicerka skórzana

• Tempomat aktywny działający w pełnym zakresie prędkości (all-speed ACC)

• Wejście USB i AUX dla zewnętrznych urządzeń audio

• Wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości jazdy (EPS)

• Wyświetlacz informacyjny, dodatkowy, 4,2-calowy

• Zaczepy do mocowania fotelika dziecięcego w systemie ISOFIX na tylnych siedzeniach

• Zamek centralny z podwójną blokadą

• Zewnętrzny pakiet stylizacyjny F Impression (przedni spojler, czarny grill, czarne obudowy lusterek)

DORADCY HANDLOWI:

Miłosz Małachowski Tel. 532513976

Kamil Szewczyk Tel. 735201140

Nasza firma oferuje klientom:

- Sprawdzone samochody z protokołem oceny stanu technicznego

- Gwarancja Pewne Auto/Lexus Select

- Pełen zakres obsługi serwisowej oraz sprzedażowej

- Obsługę finansową (Kinto, kredyty, leasingi)

- Ubezpieczenia w pakietach dealerskich

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w treści ogłoszenia bez wcześniejszego uprzedzenia.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 640 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
40% 60%
10,6
Lexus NX I
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Układ napędowy nastawiony na komfort, nie na oszczędność. Mam wrażenie, że skrzynia dobiera przełożenia tak, by było przede wszystkim cicho i przyjemnie, a nie oszczędnie - i wydaje się to zgodne z filozofią tego modelu. Oszczędni mają dla siebie hybrydę. Wersja bez Stop/Start - więc spalanie w mieście mocno wzrasta przy staniu w korkach, wydaje mi się, że na postoju zimą silnik spala ok 2,5l / h, to bardzo dużo i wynika prawdopodobnie z norm emisji spalin. Jeżeli dużo stoi się w korkach średnie spalanie błyskawicznie szybuje w górę. Spokojna jazda po Wrocławiu 11l, przy typowych Wrocławskich korkach średnie spalanie zimą ok 13-15l, miasto bez korków w czasach koronawirusa - ok 9,5l. Samochód bardzo nie lubi powolnego toczenie się z prędkościami do 40 km/h , wtedy spalanie wzrasta do ok. 16l, co wynika prawdopodobnie ze strat na skrzyni biegów. Bardzo spokojna trasa 70-90km/h 7,5l, 80-90km/h 8,5l, przepisowa jazda autostradami i ekspresówkami 10,5-11l, przy 140km/h ok 11-12l, szybka jazda autostradą do 140-180km/h 15l. Auto wrażliwe na opory powietrza, jazda pod silny wiatr 170-190km/h to nawet 18l. Trasa ok. 1100 km z Wrocławia w Dolomity "w miarę" przepisowo to średnie spalanie na poziomie 10l, przy czym ok 1000km autostradami i 100km drogami górskimi we Włoszech. Duża zaletą samochodu jest napęd AWD. Przy starcie nawet na śliskiej nawierzchni szybko odpycha się z 4 kół, na suchej przy starcie nawet z wyłączonym ESP ciężko o jakikolwiek uślizg kół. Napęd sprawdza się zimą, podjazd pod górkę w 30-40cm śniegu to żaden problem. Duża zaletą jest możliwość załączenia AWD na sztywno do 40km/h, pozwala to na hamowanie silnikiem w górach z wykorzystaniem wszystkich 4 kół.
9,6
Lexus NX I
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Od czasy gdy kupiłem średnie zużycie 9,2. W mieście potrafi lyknac przy dynamicznej jeździe i krótkim dystansie nawet 15. Trasa Rybnik - Karpacz ok 300km jadac 80-120km/h spokojnie 6,2 sam byłem zaskoczony. Ogólnie można nim jeździć ekonomicznie. Zawsze jeżdżę w trybie normalnym. W trybie Eco mam wrażenie, że pali więcej.
9,2
Lexus NX I
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Spalanie na trasie białystok lublin, zwykła droga krajowa, 250 km, 3h. średnia predkość na całej trasie 84 km/h , ruch w czasie dnia. Minimalne spalanie 7.5 l/100 km ( trzeba się starać, trochę boli stopa, używać mózgu, zamiast testosteronu). żona robi ok. 8.5 l/ 100 km bez napinki ,w trybie eco.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus NX