Szukaj

Hyundai i30 III Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 2022 Hyundai i30 1.0 T-GDI, Salon Polska

63 999 PLN
Hyundai
i30
2022
benzynowy
120 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2022
Przebieg 31 170 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

4,9
~Igor
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód spełnia swoje przeznaczenie w stu procentach, czyli świetnie sprawuje się w mieście jak i okazjonalnie na autostradzie- nie jest to demon prędkości, ale nie ma się czego wstydzić. Jakość wykonania wewnątrz jak i na zewnątrz jest świetna, tworzywa sztuczne jak i montaż wykonane są porządnie, w przeciwieństwie chociażby do nowej skody fabii, w której wszystko trzeszczy, a kokpit wygląda jak z 2008 roku. Wyposażenie nie pozostawia nic do...
4,9
~Marcin
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Człowiek patrzy na ten samochód i mówi nic szczególnego. Wsiada, zapina pasy, wyłącza utrzymanie pasa ruchu, który to system jest dosyć agresywny, włącza tryb sport i zaczyna się uśmiechać. Ten samochód daje frajdę z jazdy. Chcesz jechać 80 km/h i zejść do 5.1 l/100km nie ma problemu, chcesz jechać 200 km/h na niemieckiej autostradzie i spalić 8,5 l/100km kein problem. Przyspiesza dynamicznie, pali mało, 5 lat gwarancji, ma wszystko co jest...
5,0
~Andree2109
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód przestronny (dla 3 osobowej rodziny wystarczający nawet na dłuższe wakacje z dużym bagażem) i łączący dobre osiągi z zaskakująco niskim zużyciem paliwa. Świetnie trzyma się drogi (dotyczy wersji n-line z nieco sztywniejszym zawieszeniem, wielowahaczowym z tyłu, i kołami 18 cali z oponami Michelin 225/40). W mieście (warszawskie korki) robiąc krótkie trasy do 5 km spalanie w okolicach 8l/100km, ale wystarczy, że są to miejskie jazdy po...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30