Szukaj

Ford Mondeo IV Kombi 2.2 TDCi 175KM 2010 Ford Mondeo 2.2 TDCI, Salon Polska, 172 KM, Klima

18 999 PLN
Ford
Mondeo
2010
diesel
175 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 321 454 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 175 KM
Pojemność silnika 2 179 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Mondeo 2.2 TDCI, Salon Polska, 172 KM, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 837 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,6
Ford Mondeo IV
Kombi 2.2 TDCi 175KM 129kW
Mondeo ma już 445 tyś km w tym ze mną - drugim właścicielem 270 tyś. Więc mogę uczciwie powiedzieć, że się znamy :) Wciąż oryginalne wtryski, oryginalne turbo i oryginalna dwumasa i sprzęgło. Po mieście nocą spalanie około 7 litrów, w dzień wzrasta do 8 litrów, w dużych korkach nawet 9 lirów. A na trasie zależy bardzo od prędkości. Zimą na trasie Augustów-Kraków (596 km po śniegu i lodzie) nie włączając nawet 6-tego biegu, czyli prędkości 80-100 km/h to spalanie z komputera 4,6 litra, ale realnie jest to 0,2-0,3 litra więcej. Ale było ślisko i byłem sam w aucie. Dodatkowe 3 osoby w kabinie to 0,3-0,4 litra większe spalanie. Przy prędkości stałej 110 km/h to 5,5 litra, stałe 140 km/h na tempomacie to już 6,8 litra. Dopiero przy 190 km/h przekraczam 8 litrów. Najczęściej na trasie ponad 100 km i umiarkowanej jeździe , widzę na wyświetlaczu komputera spalanie od 5,8 do 6,3 litra. Średnia z ostatnich 270 tyś km to 7,1 litra, co przy mocy tego auta można uznać za przyzwoitą
7,8
Ford Mondeo IV
Kombi 2.2 TDCi 175KM 129kW
Silnik 2.2 175 kucyków,nogi nie mam ciężkiej ale tym samochodem nie da się zejść poniżej 7,4.Jeżdżę po mieście pokazuje od 7,4-7,6 na spokojnie.Trochę szybciej 8,0-8,5.Trasa Katowice -Wrocław 8,0-8,3 prędkość na autostradzie min.140-max180. Przesiadłem się z citroena c5 2.0 109hdi-właściwie nie przesiadłem bo jego też mam ,to C5 spalanie 6,6 miasto 110-120 autostrada 6,8 .Oba samochody cały czas na klimie,coś za coś czytałem różne głupoty że ford z tym silnikiem spali 6,0 po mieście i tyle samo w trasie-miało to być spowodowane szybszym momentem obrotowym silnika.Dajesz mniej gazu a jedziesz szybciej.Kompletna bzdura-najlepiej kupić i samemu pojeździć ale tak jak piszę -175 km musi spalić. A i jeszcze jedno ten silnik też ma DPF nie wiem czemu nie da się zaznaczyć w wyborze przed dodaniem komentarza.Pozdrawiam.
6,9
Ford Mondeo IV
Kombi 2.2 TDCi 175KM 129kW
To nie pierwszy mój Mondek z silnikiem Diesla, więc mam porównanie. Przy tym silniku wszystko zależy od charakteru jazdy i wykorzystywania jego dużej mocy. Może być całkiem oszczędny, ale także paliwożerny jak na Diesla. Jak na autostradzie ustawię tempomat na 90 km/h na 5-tym biegu to spalanie mojego dużego kombi mieści się w 5-ciu litrach. Serio. Komputer pokazuje 4,7-4,8 ale spalanie realne jest większe o 0,2 litra. Jak ustawię tempomat na 120 km/h na 6-stym biegu to spalanie 5,6 litra. Przy 140 wychodzi mi 6,2, więc różnica niewielka. Równa, spokojna jazda 170 km/h to zaledwie 7,7 litra. Ale tu piszę o równej, płynnej jeździe, jak ktoś jest fanem częstego wyprzedzania to co najmniej litr trzeba doliczyć. W mieście niestety 2,2 litra pali więcej niż 2,0, bo ciężko zejść poniżej 7,5 litra. W dużych korkach to i 9,0 litra można zobaczyć. Jak ktoś jest ulicznym rajdowcem to może 10 litrów przekroczyć. Ale nie czarujmy się jak 175 KM i 400 Nm to oszczędny samochód jak chodzi o paliwo. Gorzej serwis EGR i DPF to dramat.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo