Szukaj

Ford Focus III Sedan Facelifting 1.6 Ti-VCT 85KM 2017 Ford Focus 1.6 i, Salon Polska, Serwis ASO

37 999 PLN
Ford
Focus
2017
benzynowy
85 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2017
Przebieg 138 940 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Focus 1.6 i, Salon Polska, Serwis ASO

4,5
~szymon
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Samochód w niskiej cenie dla niskiej sfery społecznej, w podstawowej wersji dosłownie nic nie ma, dobrze że na głowe nie pada i ma przednie boczne szyby elektryczne bo tylnich elektrycznych nie ma ale za to korbka czarna fajna. w 2013r przy wyjedzie z fabryki felgi stalowe to jakieś nieprozumienie niby widziały gały co brały ale to już jednak przesada. Całokształt wygląda zacnie 11 letnia kolumbryna w cenie 15-17tys. W tej cenie możemy nabyć...
3,9
~Sergiusz
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Ogólnie auto OK. Użytkuję je nieco ponad 6 lat (kupiłem jako 2-letnie, w programie używane Forda). W tym czasie nie miałem problemów z tymi najważniejszymi układami, ale pojawiło się kilka wkurzających usterek. Przede wszystkim z przednią żarówką od świateł adaptacyjnych. Zepsuła się miesiąc po ustaniu gwarancji (świeciła, ale ustawiała się w pozycji w bok i w dół). W ASO zaproponowali jedynie wymianę reflektora (w 2018 było to ponad 5 tysięcy...
4,6
~criss020
Ford Focus III
Kombi Facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Bardzo wygodny i dobrze wykonany samochód. Mam porównanie z podobnymi przedstawicielami klasy kompaktowej i Focus w wersji Titanium jest jednym z najlepiej wykonanych. Dobra jakość elementów wnętrza, spasowanie ich oraz niewielki stopień zużycia po kilku latach zasługują na pochwałę. Silnik 1.5 120KM w dieslu jest oszczędny, moc wystarczająca. Zrobiłem prawie 70 tys. km w mieście i w trasach (w tym trasy zagraniczne) i jedyne do czego mogę się...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus