Szukaj

Audi A6 C7 Limousine 3.0 TDI 204KM 2012 Audi A6 3.0 TDI, 201 KM, Skóra, Navi, Xenon

46 999 PLN
Audi
A6
2012
diesel
204 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 210 432 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

5,6
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
silnik wybitnie ekonomiczny - jak na auto o wadze prawie 2 ton i pojemności 3 litrów spalanie utrzymuje się na poziomie tego co pali motocykl o pojemności 600 cm3. przy jeździe w trybie ekonomicznym trochę zamula, ale wystarczy machnąć dźwignią i przełączyć na tryb S - wtedy budzi się wszystkie kuce i samochód eksploduje. jestem przekonany, że jest tam więcej niż podane 204 KM (w końcu to dokładnie ten sam silnik co 245 KM, tylko inny program), planuje pojechać na hamownię i sprawdzić. samochód daje przyjemność z jazdy, lekką wtopą są seryjne wielosezonowe opony - w zimie słabe a i latem na mokrym nie trzymają. trzeba się przemęczyć albo zafundować sobie 2 komplety zima/lato.
6,3
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Jak się kupuje takie auto to nie patrzy się aż tak na koszty... musi kosztować. Opłaty typu ubezpieczenia itp. kosztuje co nieco. Paliwo... 6.5 litra średnio zmierzone podczas tankowania (nie z komputera).
6,6
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Jezdze najczesciej bez wlaczonej klimy, ok. 50% miasto i 50% autostrada, predkosci do ok. 130, dojezdzam 15 km do pracy codziennie. Przy 150 - 170 km/h potrzebuje ok. 8 litrow. Silnik bardzo dynamiczny, automatik z kilkoma opcjami jazdy (na ogol uzywam Eco, do wyprzedzania tryb Sport. Jesli jedziesz tym autem sam, wlaczysz tryb skrzyni Sport i spod swiatel wcisniesz gaz do dechy, to przyspieszenie przyprawi cie o zawroty glowy - sprawdzone :-)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6