Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover Plug-In

waliszak2, ponad rok temu
Silnik 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo XC60 II Crossover Plug-In 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW 2019-2021 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
Idealnie skrojone auto dla mnie. Silnik żwawy, ładnie brzmi, jedzie genialnie. Nisko położone baterie powodują że nisko jest środek ciężkości co przekłada się na lepsze prowadzenie. Codzienne jazdy po mieście cały czas na elektryku, a spalinowy silnik załącza się dopiero przy dalszych wyjazdach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealnie zsynchronizowane są napędy: elektryczny i spalinowy. Załączanie silnika spalinowego odbywa się niezauważalnie i bardzo płynnie. Moc odpowiednia, dająca bardzo dużą radość z jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa bardzo dobrze. Jedyny mały minusik to tryb Power mógłby być bardziej sportowy, ale to pewnie wynika z tego że można doposażyć auto w pakiet polestar i wtedy pojawia się inny tryb jazdy.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie super wybiera nierówności, a kierowanie pojazdem jest bardzo precyzyjne.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wiele praktycznych i przemyślanych rzeczy zastosowano dla kierowcy. Minusik to mogłyby być lepsze uchwyty na napoje (tak aby można było tam wstawić małą kawkę, napój w puszce lub dużą kawę).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się auto nagrzewa zimą i szybko chłodzi w lecie. Dodatkowe ogrzewanie przedniej szyby zimą sprawdza się super. Możliwość uruchomienia ogrzewania w aucie z poziomu telefonu to funkcja, którą zimą używam codziennie. Genialne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Moje auto ma normalne szyby, przez co przy autostradowych prędkościach jest dość głośno w kabinie. Można jednak zamówić w salonie podwójnie klejone szyby co znacznie poprawia komfort.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid 390KM 287kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo XC60 II Crossover Plug-In