Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting

wojti, ponad rok temu
Silnik 2.0 T6 350KM 257kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T6 350KM 257kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Fajne. Moim zdaniem sprawdza się ta koncepcja i ma sens pomimo, że jestem przeciwnikiem hybryd
5,0
Całokształt
Bardzo fajny ale... no właśnie ale chyba warto dorzucić parę groszy i nie mieć żadnego ale. Plug in pozwala na przejechanie 1800km na zbiorniku. Pełne ładowanie to 18kwh w moim przypadku wystarcza na minimum 74 do max 90 kilometrów. A to zmienia bardzo dużo. Jazda bez ładowania to w trasie do 100km/h spalanie na poziomie 7-8 litrów. autostrada i ekspresówka to minimum 10l. bateria na szybkich odcinkach znika w oczach. lepiej ją wyłączyć i zostawić jak już się zjedzie z drogi szybkiego ruchu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik spalinowy fajny, cichy i dynamiczny. Paliwożerny na autostradzie w trasie mniej. Moment jego załączenia odczuwalnie zwiększa moc ale samo gaszenie i odpalanie praktycznie niezauważalne Realnie auto ma 400 koni. marketingowo w katalogu jest 350 i to czuć. Pierwsza 100 w okolicach 5 sekund.
5,0
Skrzynia biegów
Nie idzie się zorientować, że ona tam jest
4,0
Układ jezdny
Masa 2250 jest wyczuwalna na zakrętach. Układy wspomagania zbyt nachalne. Świetny do normalnej jazdy
5,0
Karoseria
Nie ma do niej uwag, jak wygląda każdy widzi
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność. Beznadziejna kamera 360. Jak się nie złoży tylnej rolety to 50% tylnej szyby znika
4,0
Ergonomia
Google auto. Miało być lepiej jest inaczej. Kilka przycisków bez funkcji. Zabrali rolkę do trybów jazdy no i to powoduje większe zaangażowanie z zmianę nastaw.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi dobrze. Zastrzeżenie do foteli wentylowanych, że ich skuteczność na niskich biegach jest bardzo słaba a na wysokich wentylator jest głośny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy nie zabrakło ale te 2cm bym dołożył
4,0
Wyciszenie
Laminowane szyby to konieczność. Jak na suv to poziom hałasu okej. W moim przypadku powyżej 150km/h coś świszczy w podszybiu...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W czasach paliwa za miliony monet do dobra opcja
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T6 350KM 257kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting 2.0 T6 350KM 257kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
3,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo XC60 II Crossover Plug-In Facelifting