Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf II

marcinxp, 17 lat temu
Silnik 1.8 GTI 16V 139KM 102kW
Rok produkcji 1987
Przebieg: 284 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Golf II 1.8 GTI 16V 139KM 102kW 1986-1990 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 1.8 16v 139 km KR posiadam wersje Wolsburg edytion.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Auto na sprzedanie szukam auta z wiekszym silnikiem co s godnego nastepcy gti :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ok z lpg czasem trzeba istalacje poprawic tzn wolne obroty bo lubia falawac na zimnym ale nie jest to jakes uporczywe tylko chwilowe. Auto mimo wieku odstawia inne duzo mlodsze. Po takim przebiegu nie bierze oleju sam sie dziwie... Filtry zmieniam co 6 miesiecy olej raz do roku. To tanie rzeczy a sa zawsze sa zafajdane np opilkami z pompy gazu. I slaba jakoscia naszych paliw.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza idealnie krotka skrzynia 5 od 50 km/h do miasta idealna. A w trasach to wogule sie jej nie uzywa ;). Wsumie mozna 1 i zarka 5 innych uzywa sie tylko jesli zalerzy nam na szybkim starcie lub trzeba zwolnic do 30 km/h :). Na 5 200 km/h max wyciska ale od 180- wspinaczka.
4,0
Układ jezdny
Moglo by byc ciszej przy duzej szybkosci slychac ped powietrza i opór opon.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ladnie widac mozna by miec tylko do przednich slupków zastrzezenia ale gdzies musza byc.... tyl idealnie. Widac ze przemyslano to i tamto w tym aspekcie.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze mozna sie w tuning pobawic bo na co tu wydawac jak sie nic nie psuje :) a czesci sa smiesznie taniei latwoi dostepne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima szybko i mocno sie nagrzewa na krotki rekaw w trasach mozna by jezdzic. Latem przydala by sie klima ale nawet w najwieksze upaly szyby w dól szyber uchylony i jest chlodno :) tylko leeko przeciag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde 4 osoby w pelnym komforcie. 5 tez ale z tylu jest juz tłoczno ale nie jest jakos tragicznie w trasach nieraz jezdzilismy w 5 i bylo spoko. Wazna rzecza jest to ze jest duzo miejsca na nogi i lokcie z tylu takze. Jak na takie male auto to wzór.
3,0
Wyciszenie
Tu niestety slabo slychac silnik slychac tlumnik na wysokich obrotach jest glosno. Do 120 jest znosnie ale powyzej robi sie juz nieciekawie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
139 km pali mi 10 jak bym nie jechal. za 20 zl 100 km czego chciec wiecej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Szukam teraz czego z wiekszym silnikiem i mam problem nie ma godnego nastepcy golfa gti. do 20.000 przynajmniej e36 toche sie lubi psuc i czesc masakra. co tu kupic ?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zazwyczaj wszystko jest dobrze ale na naszych dragach to wszystko jest katowane do granic wytrzymalosci czasem cos tam sie stanie ale sa to proste sprawy mozna samemu naprawic linka szyby czy zarówka. To auto uczy niedbalstwa nic sie nie psuje z gruby rzeczy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na trasie tylko raz mnie zaskoczyl palec rozdzielacza pekl. 12 zl i dalej podruzowalem. Wina byla niskiego zawieszenia( 60 mm) i naszych drug. za mocne wibracje chyba. Ja gleba to tylko do 30 mm.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GTI 16V 139KM 102kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf II