Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen EOS Coupe Cabrio

Xawer197, 8 lat temu
Silnik 2.0 FSI 210KM 154kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 63 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen EOS Coupe Cabrio 2.0 FSI 210KM 154kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Słowem wstępu- posiadam Vw Eos 1.6 FSI 116 KM ale na stronie nie było opcji wyboru tego silnika- dziwne. Przesiadka z Diesla na benzyniaka jest wyraznie odczuwalna. Eos nie dysponuje takim momentem obrotowym, przyspieszeniem i szeroko pojeta dynamiką. To samochod ktory ma spokojnie sie toczyc, dawac frajde z jazdy kabrioletem kierowcy i przyciagac uwage przechodniow- z tego zadania wywiazuje sie znakomicie. Reszte opowiem w poszczegolnych kategoriach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jesli jestes swiadomy masy auta i silnika ktory siedzi pod maska- kup. Jesli oczekujesz samochodu rajdowego ze 116 koniami i silnikeim 1.6- nie kupuj, bo sie rozczarujesz i bedziesz przeklinał ten samochod. Ja bylem swiadomy tego na co sie piszę, więc nie narzekam, choć wiadomo, że te kilkanascie koni wiecej dodaloby autu wigoru.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza z przyjemnym klinknieciem i delikatnym sportowym oporem. Bardzo mi się to podoba.
4,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia. Lepsza ocene ukladu jezdnego dalbym chyba tylko Mercedesowi- kto mial okazje jezdzic, ten wie o co mi chodzi.
Komfort
3,0
Widoczność
Jesli nie umiesz jezdzic na bocznych lusterkach to mam smutną wiadomosc... Przez tylnia szybę nie widac prawie nic, na dodatek widocznosc ograniczają zaglowki kanapo-foteli. Jesli masz problemy z parkowaniem tylem czy rownolegle tylem...to samo- kupcie inne auto, lub poszukajcie werscji z czujnikami parkowania albo jescze lepiej- kamerą cofania. U mnie brak takich luksusów i czasami mam male problemy z ocena gabarytow auta.
4,0
Ergonomia
Jak to u VW- nie ma za bardzo do czego się przyczepić. O ile kupilo się zadbany nie zniszczony samochód to powinno być bardzo dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi, grzeje..czas oczekiwania na żądaną temperaturę też w porządku. Wnętrze auta jest niezbyt duże więc szybko się chłodzi- nagrzewa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zastrzeżeń- a mam 190 cm wzrostu. Z tyłu nie polecałbym pakować tam osób powyżej 175 cm wzrostu, chyba,że na krotkie, kilkukilometrowe trasy. Bagaznik przy zamknietym dachu dosc pakowny. Przy otwartym- rozpacz i tragedia- wlozycie tam co najwyzej 2 pudełka od butów.
3,0
Wyciszenie
Zastanawialem sie dosc dlugo nad ocena w tej kategorii, ale ostatecznie daje 3. Powyzej 120 kmh wiadomo juz ze to coupe cabrio, a i sam silnik do cichutkich nie nalezy. Przy predkosciach 140-150 robi sie juz naprawdę "szumnie" w srodku- nie polecam jezdzic z taka predkoscia kilkusetkilometrowych tras bo Wam uszy poodpadają :) Co ciekawe gdy auto stoi na swiatlach silnika nie slychac wogole, a samochod nawet nie wibruje!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zalezy czy w serwisie VW, renomowanym warsztacie czy u szwagra w garazu...Ogolnie nie ma tragedii. Wiekszosc podzespolow mechanicznych, filtry, klocki, tarcze itd. zapozyczone z Golfa, wiec jest masa zamiennikow i czesci sa ogolnie dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nowe w salonie kosztuje okolo 26 tysiecy Euro. Ja za swoje 8 letnie z pierwszej reki i pelna ksiazka serwisową zaplacilem 8900 Euro, wiec uwazam, że za tak ladne, dobrze dopracowane i oryginalne auto, cena jest adekwatna. W mysl zasady- ladne rzeczy kosztują.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mam 5 miesiecy...Na pewno już przy zakupie trzeba zwrócic uwage na dach- czy uszczelnienia są w dobrej kondycji. Inaczej auto bedzie przeciekac, a nowe uszczelnie dachu kosztuje majątek i zwykle trzeba ten yabieg wykonac w serwisie VW. Przy drobnych niedoskonalosciach uszczelek mozna kupic specjalny preparat do konserwacji elementow gumowych od VW- koszt okolo 100 zł- ja tak zrobilem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto mam 5 miesiecy...nic sie nie dzieje póki co.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen EOS Coupe Cabrio 2.0 FSI 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen EOS Coupe Cabrio