Radziecki pojazd wojskowy służący do przedarcia się przez linię wroga i przejechania 80km w najgorszych warunkach. Do tego nadaje się idealnie. Po kilkunastu latach skarbonka która dostarcza 1 dzień radości w terenie i 2 tygodnie bluzgania w warsztacie....
Wrażenia
3,0
Silnik
Na normalnej drodze tragedia, za to w terenie całkiem nieźle.
3,0
Skrzynia biegów
Brak synchronizacji I i II, podwójne wysprzęglanie żeby nie było zgrzytów- nauka życia!! Niestety skrzynka bardzo awaryjna- miałem 5 uazów i w każdym padała. Wina kiepskich materiałów.
2,0
Układ jezdny
A coś takiego tu w ogóle istnieje?? Na asfalcie walka o życie i utrzymanie się na jednym pasie, w terenie miodzio!
Komfort
4,0
Widoczność
Po zdjęciu plandeki idealna!
2,0
Ergonomia
Hmmm no jakby to powiedzieć żeby nie skłamać....
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to określenie na wyrost- czasami dmucha czymś ciepłym, ale w zimie kurtka, czapka, szalik i grube rękawice to zestaw obowiązkowy!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tutaj jest świetnie!
2,0
Wyciszenie
Że co?? Do 60km/h da się jeszcze porozumiewać krzykiem, powyżej pozostaje już tylko rozmowa na migi.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pojęcie całkowicie nieznane...
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodność również jest pojęciem nieznanym w tych autach. Jakość części zamiennych jest poniżej krytyki- nowe części potrafią rozpadać się po paruset kilometrach!!
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem większość- pęknięty blok silnika, rozerwana chłodnica, ukręcona piasta, pozacinane cylinderki hamulcowe, niedziałająca pompa hamulcowa, rozpadnięty docisk sprzęgła itp itd. Ale zawsze (poza rozwalonym silnikiem) dojeżdża do domu!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.45 75KM 55kW
[l/100km]