Silnik
: poprostu czujesz, że masz moc. Nawet dobre osobówki wymiękają na światełkach wobec 5,5 sekundy do setki!
5,0
Całokształt
Auto według mnie ma jeden poważny mankament, być może do usunięcia komputerowo: auto po włączeniu napędu na 4 koła automatycznie blokuje tylny mechanizm różnicowy. Producent zaleca włączanie napędu 4x4 tylko w trudnym terenie: ślisko, szutrowo. Ale w takim razie po jaką cholerę piszą w instrukcji, że można przełączać z 2x4 na 4x4 przy prędkości 100km/h???!! Przecież z taką prędkością nie jeździ się w trudnym terenie. No i praktycznie uniemożliwia to jazdę do tyłu z jednoczeznym skręcaniem - można zrobić kuku, bo jedna z opon \"przeskakuje\".
Drugie ograniczenie to blokada prędkości na 180km/h... trochę słabo, bo jest zapas..
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacyjny. Jeżdżę na LPG bez żadnych problemów. Przeszkadza tylko blokada na 180km/h...
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto sprowadzone z USA przy kursie ok.3zł. Cena z gazem sekwencyjnym wyniosła trochę ponad 150 tyś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy głośnej muzyce trzeszczą niektóre elementy tapicerki (przy klamkach drzwi przednich), musiałem nieznacznie dokręcić śruby mocujące ograniczniki otwarcia drzwi - we wszystkich drzwiach, może zapomnieli w fabryce..;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 381KM 280kW
[l/100km]